SK

Vyváženie zbraní v aktualizácii 1.3 pre The Division

Ubisoft Massive zverejnil čo presne chce vyvážiť s nasledujúcou aktualizáciou 1.3 pre The Division...

Vývojárske štúdio slúbilo už pred viacerými týždňami rozsiahle vyváženie zbraní v The Division. Teraz boli vývojári v blog príspevku konkrétnejší. Aktualizácia 1.3 vyváži, respektíve prinesie novú pasívnu vlastnosť pre skupiny zbraní. Podobne ako majú už od začiatku samopaly (dodatočnú šancu na critický zásah) a ostrelovacie pušky (dodatočné poškodenie pri zasiahnutí hlavy). 

Samopaly (SMGs) dostanú namiesto zvýšenej kritickej šance, vyššie kritické poškodenie. Útočné pušky (Assault rifles) budú ignorovať zhruba 20% nepriateľského pancierovania (len v PvE). Poškodenie ľahkých gulometov (LMGs) sa pri cieľoch mimo krytie zvýši o 30%. Brokovnice (shotguns) dostanú súperov o 200% viac z rovnováhy (len v PvE) a spravia v 30% viac bodov poškodenia (v PvP). Ostrelovacie pušky (Marksman rifles) si ponechajú vyššie poškodenie pri zasiahnutí hlavy. 

zdroj obrázku: Ubisoft Massive

Pretože sú AUG a Vector s odstupom najčastejšie používané samopoaly, zníži sa ich základné poškodenie o 10%. U M1A sa zamierovač výraznejšie zväčší pri častej paľbe. To sú jediné zmeny, ktoré budú spätne platné. Pasívne vlastnosti zbraní, ktoré ste zozbierali pred aktualizáciou 1.3 sa nezmenia. Okrem toho sa zoslabia špeciálne náboje. Explozívne náboje spravia rovnaký počet bodov poškodenia ako štandardné náboje len s tým rozdielom, že sa pripočíta výbuch z okolia. Zápalné náboje zapália nepriateľov už len na 3 sekundy namiesto doterajších 10 sekúnd.

Súperi a bedne budú môcť odhaliť tzv. "Weapon-Kits". Tie slúžia na rekalibrovanie talentov a jednotlivých hodnôt zbraní. Dlho žiadaná možnosť, ktorá má utlmiť náhodnosť jednotlivých vlastností zbraní. Štyri nové zbrane (Showstopper - AA-12, G36, SVD a PP-19) dostanú jeden exkluzívny talent, ktorý sa tiež bude dať rekalibrovať.

Rozruch vyvolala oznámená zmena na gear-setoch s názvom Striker a Sentry. Hráči radi kombinovali dva alebo tri prvky jedného setu s druhým pre dodatočné kritické poškodenie a poškodenie v prípade zásahu hlavy. Massive je názoru, že tieto sety sú príliš často používané a zhorší ich vlastnosti, tzv. nerf. Výhody ktoré prinášala kombinácia dvoch alebo troch prvkov setu už dostanete jedine pri kombinácii piatich prvkov setu. Špeciálna vlastnosť ostane pri kombinácii štyroch prvkov setu. Ak máte päť prvkov jedného setu, nebudete môcť využívať výhody prvkov z iného setu.

novinky a recenzie hier na PC.sk podporuje hardvérovo Gigabyte

Zdroj: The Division blog

Komentáre (2)
Dr.80
dost zavadza to o setoch ked je rec o itemoch z rovnakeho setu :)
crux2005
Opravil som to medzičasom, ale ďakujem za upozornenie. :)
Add new comment
TOPlist