EN

Battlefield Hardline na konzolách v 720p a 900p

19. marca vyjde Battlefield Hardline oficiálne na PC a herných konzolách. Avšak ani na jednej z next-gen konzol si nebudete môcť hru vychutnať v 1080p...

Oznámilo to vývojárske štúdio Visceral Games pomocou twitteru. Namiesto toho bude Xbox One renderovať hru v 720p a PlayStation 4 v 900p rozlíšení. Ani Battlefield 4 pre konzoly nie je možné hrať vo Full HD rozlíšení.

Dôvod pre tento krok nebol explicitne uvedený, dá sa ale prepokladať, že inak by nebolo možné dosiahnuť konštatných 60 obrázkov za sekundu (FPS). Ďalšie rozdiely medzi jednotlivými verziami, respektíve konzolovými a PC sa nedajú momentálne odhadnúť.

V porovnaní s BF4 boli systémové požiadavky PC verzie Hardline mierne navýšené. Je nutné mať 64bit operačný systém a grafickú kartu s podporou Direct3D 11.

Zdroj: Twitter, Origin

Komentáre (4)
Klebstoff
Tak sa zda, ze "next gen" konzolam dochadza dych uz teraz. To som zvedavy, co budu vyvojari robit o dva roky... Mozno sa konecne dockame poriadnej optimalizacie. Alebo jednoducho zmrazia pokrok az po dalsiu generaciu (ved uz teraz Ubisoft zamyka PC verzie hier na 30 FPS). Kazdopadne som zvedavy.
Broslowski
dx 12 pre xbone slubuje brutalny cpu+gpu performace rast :)
gabriel
OMG!:) DX12 je pre Windows, konzoly maju vlastne nizkourovnove API, teda sa ich netyka ani Mantle, Vulkan, OpenGL, ziju si vlastnym svetom vyvoja. Konzoly boli slabe uz v dobe uvedenia a to maju vydrzat minimalne 5-7 rokov, to bude zazitok teda:) FullHD sa uz teraz netyka vsetkych hier, vidim to v buducnosti na tych 720p a locknutych 30 fps:) NextGen, no dobre:)))
Broslowski
O tomto sa stále vedú isté diskusie - samozrejme to "brutálne" som myslel skôr sarkasticky no určité zlepšenie možno očakávať: http://wccftech.com/naughty-dog-devs-talk-directx-12-xbox-ps4-upsurge-30-xbox-performance-gain/
Pridať nový komentár
TOPlist