Presnejšie, ide o ultimátum od nemeckej organizácie zastrešujúcej práva spotrebiteľov, kvôli nedostatočnej zákazníckej podpore od Google.
Nemecká organizácia pre podporu spotrebiteľov (VZBV) požiadala Google, aby podpísal záväzok, ktorý bude poskytovať zákazníckú podporu čo znamená, žeby mal Google odpovedať na každý podnet poslaný e-mailom, vyjadrila sa Carola Elbrecht, projektová manažérka pre spotrebiteľské práva. Podpísanie takéhoto dokumentu by vystavil Google možných pokutám, ak by tento záväzok neplnil.
Nemecká legislatíva Telemedia Act požaduje od všetkých firiem, aby mali k dispozícii e-mailové adresy, ktoré umožňujú ich zákazníkom priamy kontakt s nimi. Elbrechtová ale pokračuje - "nieje dostatočné len prevádzkovať emailové adresy, ale je nutné, aby firmy cez ne aj aktívne komunikovali. Odpovedať zákazníkom na ich otázky s automatickými odpoveďami ako to robí Google nieje dostatočné. Nemá zmysel posielať e-maily do Googlu, Google+ alebo YouTube, pretože zákazníci aj tak nedostanú odpoveď. Namiesto toho musia prehľadávať fóra a hľadať odpovede na svoje otázky" - uzavrela Elbrechtová.
Hocikto, kto pošle na e-mail support-de@google.com dostane odpoveď, že vzhľadom na veľký počet prijatých e-mailov, nieje možné ich prečítať všetky. Takisto sú užívatelia upozornení na to, že "kvôli technickým dôvodom" nieje možné odpovedať na ich e-mail. Google následne odkazuje užívateľov na svoje stránky podpory a fóra. Podľa Elbrechtovej je súčasný stav porušením legislatívy Telemedia Act.
Google sa zatiaľ k veci nevyjadril, ale začal sa ňou zaoberať - povedal hovorca Google, Mark Jansen. VZBV dala Google čas naplniť ich požiadavku do 6. Mája.
Zdroj: pcworld.com
ramaya
AmOK
passco
lala
mano8
passco