Pôvodne mala príjsť aktualizácia pre Battlefield 4 umožňujúca využiť AMD low-level API "Mantle" až v decembri...
Na otázku "kedy by mohli príjsť benchmarky ukazujúce výkonnostný rozdiel medzi Direct3D 11 a Mantle?", odpovedal Johan Andersson, Technical Director DICE, cez Twitter, "pravdepodobne krátko pred vydaním (pozn. autora: aktualizácie) v novembri, keď budú všetky naše práce a optimalizácie hotové".
Kolegovia z Planet3Dnow špekulujú, že by sa Keynote (prezentácia) od Anderssona na AMD Developer Summit (APU 13) hodila na predstavenie aktualizácie. Tá sa uskutoční 13. novembra v nočných hodinách nášho času a má názov "Rendering Battlefield 4 with Mantle".
Predstavenie výkonnosti AMD Mantle má o týždeň v stredu spraviť aj mladá spoločnosť Oxide Games, ktorá pracuje aktuálne na 64bit engine "Nitrous".
Zdroj: Twitter, AMD
Add new comment