Mediálne streamingové zariadenia sú veľmi dobrým spôsobom, ako oživiť obrazovky svojich počítačov, keďže svojim používateľom ponúkajú bohaté multimediálne centrum. Jedným z takýchto zariadení je aj Chromecast od spoločnosti Google, ktorý patrí medzi popredných hráčov na trhu.
Chromecast je na trhu prítomný od roku 2013 a napriek tomu, že existuje mnoho ďalších zariadení plniacich rovnaký účel, je stále jedným z najviac rozšírených medzi používateľmi. Obľubu si získal najmä vďaka tomu, že v porovnaní s konkurenčnými produktami je oveľa jednoduchšie použiteľný.
Popularita Chromecast-u sa najnovšie dá vyjadriť aj číselne. V aktuálnej správe o hospodárení spoločnosť Google oznámila, že sa im podarilo dosiahnuť nový míľnik na ktorý sú patrične hrdí. Celosvetovo sa totiž od začiatku predaja v roku 2013 podarilo predať viac ako 30 miliónov zariadení Chromecast. Najmä posledné dva mesiace boli pre tento produkt veľmi priaznivé.
Ešte v máji toho roku bolo celkovo predaných 25 miliónov kusov, čo znamená, že len v priebehu posledných 60 dní sa spoločnosti Google podarilo predať ďalších 5 miliónov. Pri takomto pohľade musí v spoločnosti panovať všeobecná spokojnosť. Ak sa však pozrieme na situáciu zo širšieho pohľadu, môžeme vidieť menší pokles v predajnosti, keďže k máju 2015 bolo celkovo predaných 17 miliónov zariadení. Posledné dva mesiace však ukázali, že dôvod na znepokojenie zatiaľ nie je na mieste.
Zdroj: tech.firstpost
PROMETHEUS
Inspe
PROMETHEUS