SK

CryEngine 5.5 dokazuje podporu RayTracing-u aj na AMD grafických kartách

Vývojové štúdio Crytek publikovalo video s názvom NEON NOIR, v ktorom demonštruje použite technológie RayTracing vo svojom novom engine CryEngine 5.5. Video sa odohráva vo futuristickom meste plným farebných neónových svetiel. Demo má za úlohu predviesť nové efekty tieňovania a nasvecovania s použitím RayTracing-u. Na tom by nebolo až tak moc veľa zvláštneho, veď videí v ktorých je použitý RayTracing je plný Youtube. Crytex ale demonštroval RayTracing vo svojom novom engine na grafickej karte Radeon RX Vega 56 od AMD! 

Podľa spoločnosti Crytek, grafické demo NEON NOIR, je založené na technológií API a preto RayTracing nie je závislý od hardvéru. To znamená, že táto technológia môže bežať na všetkých grafických kartách podporujúce DirectX 12 a nielen na grafických kartách RTX od Nvidie. Treba brať ale do úvahy grafický výkon karty. Náročnosť RayTracing-u na výkon nie je malý a preto jeho použite na integrovaných alebo low end grafických kartát je otázne.

Video z nového CryEngine 5.5:

Zdroj: GURU3D

Add new comment
TOPlist