Spoločnosť Microsoft predstavila novú platformu pre zamestnanecké skúsenosti s názvom Viva, ktorá má pomôcť zamestnancom a tímom učiť sa, rásť a prosperovať.
Uprostred prechodu na čoraz viac dištančné a digitálne pracovné prostredie vzrástol dopyt po riešeniach, ktoré podporujú firemnú kultúru, získavanie vedomostí, vzdelávanie na pracovisku a pohodu zamestnancov. „Zúčastnili sme sa na najväčšom rozsiahlom experimente na diaľku, aký svet videl, a mal dramatický dopad na skúsenosti zamestnancov,“ uviedol vo vyhlásení Satya Nadella, generálny riaditeľ spoločnosti Microsoft.
„Každá organizácia bude vyžadovať jednotné skúsenosti zamestnancov od nástupu a spolupráce až po neustále vzdelávanie a rast. Viva spája všetko, čo zamestnanec potrebuje, aby bol úspešný od prvého dňa.“ Analytici usudzujú, že ročné výdavky na platformy skúseností so zamestnancami (EXP) sa pohybujú okolo 300 miliárd dolárov.
Viva spája dnešný fragmentovaný trh so službami, infraštruktúrou a stovkami nástrojov, o ktorých mnohí zamestnanci ani nevedia a teda nie sú dostatočne využívané. „Keď sa svet práce zmení, ďalší horizont inovácií bude vychádzať zo zamerania na kreativitu, angažovanosť a pohodu, aby organizácie mohli budovať kultúru odolnosti a vynaliezavosti,“ uviedol Jared Spataro, viceprezident spoločnosti Microsoft 365. „Našou víziou je poskytnúť platformu pre zamestnanecké skúsenosti, ktorá pomáha organizáciám vytvárať prosperujúcu kultúru so zaangažovanými zamestnancami a inšpiratívnymi vodcami.“
Platforma Microsoft Viva je implementovaná do programu Teams, ktorý je súčasťou služby Microsoft 365. Zjednotiť má skúsenosti zamestnancov v štyroch kľúčových oblastiach - angažovanosť, pohoda, vzdelávanie a vedomosti.
Zdroje: Stories, Microsoft 365 Blog
Add new comment