Úvod prezentácie patril číslam a stručnému predstaveniu spoločnosti. Faktom je, že na slovenskom trhu Toshiba v minulom roku obsadila 4. miesto v počte predaných notebookov (niečo cez 12.000 kusov).
Novinky sa snažia „ohúriť“ hlavne dizajnom. Čo osobne nerád vidím je pretláčanie lesklej, klavírovej čiernej aj pri týchto produktoch. Veľmi efektne naopak pôsobí netradičná integrácia touchpadu do tela notebooku. Nebyť decentného bieleho podsvietenia a mierneho preliačenia plastu by ste si ho nemuseli všimnúť. Jemné prúžky, ktoré sa ťahajú plastovým telom totiž prechádzajú aj touchpadom. Biele podsvietenie ovládacích prvkov je samozrejme možné deaktivovať.
Už tradične si Toshiba drží vysoký štandard technologického vybavenia notebookov – či už softvérového alebo hardvérového. Predstavené novinky sa pýšia troma anténami pre bezdrôtové pripojenie (2x wifi anténa, 1x Bluetooth 2.1 EDR) integrovaných v kryte displeja. Rozmernejšie modely dopĺňajú nielen dizajnovo podarené reproduktory svetoznámeho výrobcu hi-fi komponentov Harman Kardon.
Určite zaujímavou „fičurkou“ je softvérová ochrana – rozoznávanie tváre. Po správnom nastavení dokáže integrovaná 1,3mpix kamera rozoznať hlavné rysy tváre užívateľov a nalogovať toho, ktorý práve sadol za notebook. Ďalšou zaujímavosťou je možnosť zabezpečenia prihlásenia užívateľa cez Bluetooth v kombinácii s mobilným telefónom. Akonáhle sa užívateľ s mobilom vo vrecku priblíži k notebooku „na dosah“ modrého zuba, prihlásenie do systému prebehne automaticky. Rovnako tak funguje aj odhlásenie.
Po skončení približne 20 minútovej prezentácie čelil produktový manažér Toshiba otázkam novinárov. Samozrejme padla otázka, či sa môžme tešiť na Toshibu s Bluray mechanikou. Odpoveď – nie. Rovnako tak znela odpoveď na otázku, či sa aj Toshiba chystá v blízkej budúcnosti prísť s budgetovými riešeniami s cenou okolo 300$ rovnako ako Asus alebo HP.
stiahnuť krátke video
aST0N
Gudas
lukasko
Dominic
marfan
nex_12