Technológia DLSS od spoločnosti NVIDIA sa dostáva do čoraz viac herných titulov. Prednedávnom sme informovali o dostupnosti tejto technológie aj v hernom engine Unity, kedy bude pre vývojárov jej implementácia do hier otázka pár klikov.
NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) umožňuje renderovanie scény vo vyššom rozlíšení, pričom výkon je vyšší v porovnaní s renderovaním v natívnom rozlíšení. Technológia je dostupná na RTX grafických kartách architektúry Ampere a Turing.
V každej hre dosahuje technológia iný percentuálny nárast výkonu, v prípade Call of Duty Warzone a Modern Warfare by malo ísť v niektorých prípadoch až o 70 % zlepšenie. Realita taká priaznivá pravdepodobne nebude, k zvýšeniu výkonu však dôjde. Niektorí používatelia však v súčasnosti hlásia aj chyby v obraze, takže môžeme očakávať ešte postupné vylaďovanie.
DLSS prichádza do hry po vyše roku od pôvodného vydania, 10. marca 2020. Technológia bude dostupná aj v titule Black Ops Cold War Zombies, taktiež zo série Call of Duty.
Zdroje: NVIDIA, Videocardz
Add new comment