Pôvodný plán vydania (22. marec v US a pre EU o 3 dni neskôr) pre Crysis 2 sa pravdepodobne opäť odloží. Minimálne pre PC verziu.
To, že Cryengine 3, na ktorom je postavený nový diel Crysis, má podporovať aj API Direct3D 11 vieme už dlhšiu dobu. Tento fakt sa snaží využiť nVidia a do hry vložiť nemalú dávku teselácie (zjemnenie, zaoblenie modelu). Prečo?
Ako je dlhodobo známe najväčšou zbraňou Fermi je práve geometrický výkon. Táto výhoda je viditeľná zatiaľ len v pár benchmarkoch (Stone Giant, či Unigine Heaven). Dnešné hry na rozdiel od nich tak ďaleko v geometrii nepokročili a výhoda sa tak u GeForce kariet zatiaľ nedostavila.
Podľa Kitguru preto nVidia ponúkla Cryteku sumu 2 miliónov USD pre aplikovanie väčšieho množstva teselovaných trojuholníkov. Dôvod je jasný, Crysis 2 bude pravdepodobne najpoužívanejšie meradlo výkonu grafických kariet v nasledujúcom období.
Ako to celé dopadne a ako bude vyzerať nový Crysis 2 po grafickej stránke?
Zdroj: Kitguru.net
Psycho_SVK
zombikusp
Ronie
PaterAnton
bliss
Endy
MAPO
bliss
Mučo Mačo
bliss
predatormx5
crux2005
predatormx5
Frosty
mano8
fox1k
mano8
ZoranICS
BooYaa
predatormx5
mareknr
dibon
BooYaa
bliss
PaterAnton
BooYaa
PaterAnton
BooYaa
PaterAnton