SK

Unreal Engine 4 Infiltrator Demo

Všetci vieme aký bol Unreal Engine 3 úspešný a ešte stále je. Nový Unreal Engine 4 od Epic, sľubuje parádne efekty a my dúfame, že bude minimálne tak dobre spravený ako jeho predchodca.

Epic Games včera na Game Developers Conference 2013 odhalil úplne novú ukážku svojho Unreal Engine 4 Infiltrator demo. Epic ukazuje najnovšie technológie pre ďalšie generácie hier. V deme vidno nové technológie ako HDR odlesky, pokročilé renderovanie malých objektov, svetelné efekty a ďalšie nové veci. Demo bežalo v reálnom čase na GTX 680 vo Full HD rozlíšení (1920x1080).
 

 
Do Unreal Engine 4 boli pridané aj tieto ďalšie efekty a technológie:
 
  • New material layering system, which provides unprecedented detail on characters and objects
  • Dynamically lit particles, which can emit and receive light
  • High-quality temporal anti-aliasing, eliminating jagged edges and temporal aliasing
  • Thousands of dynamic lights with tiled deferred shading
  • Adaptive detail levels with artist-programmable tessellation and displacement
  • Millions of particles colliding with the environment using GPU simulation
  • Realistic destructibles, such as walls and floors
  • Physically based materials, lighting and shading
  • Full-scene High Dynamic Range reflections with support for varying glossiness
  • Illuminating Engineering Society (IES) profiles for realistic lighting distributions

Herná konzola Wii U sa však nedočká podpory nového enginu. Vyjadril sa tak spoluzakladateľ Epic, Mark Rein. Podľa neho nieje žiaden dôvod na to, aby bol UE4 podporovaný aj na Wii U, pretože na UE3 je stále robených veľa hier a tento engine úplne postačuje aj dnešným hrám. A len preto, že UE4 je na ceste, nieje dôvod aby sa UE3 prestal používať.

 

Zdroj: geforce.com

Komentáre (2)
SUBOSVK
presne takuto hru si predstavujem :)
Nameless
Juuuuj chrumkave :)
Add new comment
TOPlist