Jednou z nových, odlišných technológií je aj Unlimited Detail. Tá má namiesto tradičných polygónov využívať samostatné body, teda každý jeden objekt je tvorený veľkým počtom "atómov". Výhoda je zrejmá na prvý pohľad - zo samostatných bodov sa dá vytvoriť podstatne zložitejšia a detailnejšia geometria.
Celá scéna môže byť tvorená miliardami bodov, následne skomprimovaná na menšiu veľkosť. Unlimited Detail je vo svojej podstate akýsi "vyhľadávací algoritmus", ktorý vyhľadá z modelu iba tie body, ktoré sú práve potrebné pre zobrazenie. Navyše sa vždy zobrazuje iba toľko bodov, aké je aktuálne rozlíšenie, teda počet pixlov.
Vývojári spracovali aj niekoľko ukážkových videí. Tie síce komentárom a grafickými detailami ani zďaleka nepripomínajú engine z profesionálnych prezentácií veľkých štúdií, treba však vziať do úvahy že všetko sú to veľmi skoré ukážky technológie, vytvárané programátormi a nie grafikmi.
Technológia Unlimited Detail má byť podľa tvorcov spustiteľná aj v čisto softvérovom móde, dokonca aj na takých zariadeniach ako sú mobilné telefóny. Momentálne sa hľadajú partneri a pripravuje sa vývoj SDK (Software Development Kit), v prípade že všetko pôjde podľa plánov, prvé ovocie ich práce by sa na hernom trhu mohli objaviť už o 16 mesiacov.
mano8
Juri1990
annfokker
thagad
Michal Bajánek
Frosty
Pappale
makroelektro
Frosty
Frosty
MichalU
n0vIc3
bledos
lukeo
Shade45
bledos