Volkswagen mal donedávna vo svojom portfóliu len dve čisto elektrické autá – e-up! a e-golf. K nim sa v posledných mesiacoch pridalo auto s netradičným názvom ID.3 a čoskoro k nim pribudne aj väčšie ID.4. Na test nám VW poskytlo čisto elektrické ID.3...
Dizajn
Nech sa na ID.3 pozerám takmer z ktorejkoľvek strany, vôbec sa neviem ubrániť pocitu, že dizajn vo mne evokuje súčasné rally autá. Som si istý, že toto nebolo zámerom VW dizajnérov – takýto dizajn by si určite ponechali pre iný typ auta. Celkovo však pôsobí ID.3 naozaj mohutným dojmom a určite k tomu prispievajú aj veľké 20“ kolesá. Zadná časť má naozaj jemné krivky – horný spojler/deflektor zjemňuje celú zadnú časť, ktorá tak nie je nijak extra prerušovaná viacerými výklenkami.
Pohľad zozadu uchváti rovnako – zatmavené sklo spolu s čiernym kufrom vyzerá skvelo a naozaj by ste na prvý pohľad nepovedali, že sa jedná o „zelené“ elektrické auto. Takže zatiaľ nech sa pozeráte na ID.3 z boku alebo zozadu poviete si, že toto je naozaj vydarené auto. Lenže potom sa postavíte pred auto a prvé čo vás asi napadne bude, či sa pozeráte na budúcnosť alebo na Golf z roku 2019... Ja v prednej časti ID.3 vidím práve druhé spomenuté a to Golf 2019. Toto je naozaj škoda, pretože celkový dizajn ID.3 je naozaj, naozaj vydarený. Prečo sa VW vydal práve touto cestou ostáva pre mňa vo hviezdach...
Jozef M.
Velmi dobra recenzia z pohladu bezneho cloveka (ziadne PR blbosti), som milo prekvapeny akym smerom sa to tu ubera na pc.sk co sa tyka recenzii aut. Len tak dalej!
Jeseter
V akych vonkajsich teplotach ste testovali dojazd a spotrebu? Malo auto aj tepelne cerpadlo? A aky je oficalny dojazd hlasany VW? Inac pekne napisane z pohladu bezneho cloveka pouzivatela auta ale neviem ci ste nabijali "doma" alebo len na verejnych nabkach..
Lukáš Lancz
Teploty sa pohybovali medzi 10-14stupnov, do dalsich recenzii to budem uvádzať - už sme dostali podobnú požiadavku. Dojazd podla WLTP by mal byť 390-420 kilometrov (idealne podmienky a leto) a auto bolo bez tepelneho cerpadla.