Dovod je jednoduchy ... a kedze poznam zakulisie ... mozem uviest preco to tak bolo ...
1) Mafia (TCoLH) bola vytvorena nezavislym studiom : Illusion softworks ... takze na to "dlhe prsty" produkcie nemali dosah ... preto tvorcovia urobili MAFIU tak ako sami xceli a za tak dlho ako sami povazovali za vhodne.
2) MAFIA 2 uz bolo "pod zastitou" velkeho producenta (2K) a ty "chceli nieco podobne" (ak nie lepsie a samozrejme ziskovejsie) ako bola povodna MAFIA ... a samozrejme sa setrilo, kde sa len dalo = menej casu a kvality na finalny produkt ... + taktiez tlak vydavatela len aby sa to cim skor vydalo ... + vykradnutie celej hry ... a tvorba "lacnych" DLC.
PS: z povodneho teamu (cz Illusion softworks ... ostalo par privrzencov (asi 30-40% mozno menej cisla naozaj neovladam ... ale urcite sa to da dohladat) + ostatny boli nahradeny amikmi).
3) MAFIA 3 je vo vyvoji uz velmi dlho ... a dokonca "uz bola aj resetovana vyroba" ... povodna hra bola zrusena, koli dlhemu vyvoju ... nasledoval spominany reser a team bol uplne cely (nie povodny) presunuty do USA koli lepsiemu dohladu "produkcie" ... povodny team MAFIE je tak mozno 5% ostatok nahradeny amikmi.
4) povodny team MAFIE ... zaklada novu spolocnost = Warhorse studios a pracuje na uplne novej "MAFII" s nazvom "Kingdom Come Deliverance" co samozrejme nieje MAFIA.
Tot preco MAFIA 2 a 3 nebudu nikdy take uspesne, pretoze sa jedna o "recyklaty" a "rychlokvasky" len pre zisk produkcie (2K) ... po vzore COD
PS: pochybujem ze sa stane aspon z 10% taka uspesna a dobra ako povodna tvorba povodnych tvorcov.
m2fizy