SK

Add new comment

snap
grafika hier je obmedzovana len vykonom grafik... Graficke karty nikdy neposkytnu taky vykon aby sa dosiahol graficky strop... zvolim tento priklad, bo ten mam overeny: postava v Gothic 1,2 mala 1250 pixelov/// postava v Gothic 3 uz mala cez 12 000 pixelov... a nenie problem spravit postavu so 120 000 alebo dokonca 1 200 000 pixelov... Alebo kedysi bol design objektov jednoduchy skrinka bola robena 6steny box otexturovany skazdej strany, postupne sa pridavali dvierka, klucky, potom poskodenie skriniek, atd.... tak isto aj v buducnu mozu byt postavy modelovane komplet aj s tkanivami organmi atd... cize ked niekoho zasiahnu do ruky poskodenie bude v niekolkych tkanivach ktore bude bude realne vidiet, pricom sa bude prepocitavat pri vystrele... vzdialenost, sila vystrelu, povetrnosne podmienky, dalej... uhol zasahu, veci ktore ma postava oblecene pripadne dalsie predmety ktore naraz spomalia, atd.. atd... takze nebojte sa budu hry na ktore vam nebude stacit low end... :)
TOPlist