"2012 Golden Poo achievement unlocked."
Výsledky hlasovania Američanov v ankete Najhoršia firma v USA pre rok 2012 sú už známe. Po viac ako 250-tisíc hlasoch bolo rozhodnuté, že jeden z najpopulárnejších distribútorov hier pre počítače, konzoly, smartfóny atď., Electronic Arts, túto anketu s náskokom vyhral.
EA sa ľahko podarilo predbehnúť niektorých "favoritov" ankety (napríklad Bank Of America). Za všetkým je údajne nekončiace hrabanie si peňazí a ignorovanie požiadaviek hráčov, ktorí zahlasovali tak, aby dali firme pocítiť svoju nespokojnosť. Mnohí si z toho hneď po zverejnení výsledkov hlasovania v ankete urobili celkom vtipnú zábavku.
"Traditionally, the Poo has been delivered on its little red pillow. But this year, we’ll give EA three different color options for its pillow, though in the end it’s still the same old Poo."
("Tradične, *ocenenie* bolo odovzdané na svojom malom červenom vankúši. Tento rok ho však ideme EA ponúknuť ešte v troch ďalších farbách, i keď sa stále jedná o to isté ...")
Takto hráči vyjadrili svoju nespokojnosť smerom k prehnane vysokým uvádzacím cenám nových titulov, ktoré väčšinou stoja rovných päťdesiat či šesťdesiat eur. Často však obsah a spracovanie hier, respektíve ich kvalita, týmto cenám ani spolovice nezodpovedá. A neskôr, aby sa z daného titulu podarilo ešte čo-to vyžmýkať, prichádzajú na rad sťahovateľné doplnky, ktoré sú obvykle spoplatnené jednou tretinou/štvrtinou z uvádzacej ceny hry.
Typickým príkladom je napríklad titul Battlefield 3, ktorý sa pomerne krátko po vydaní dočkal prvého DLC v hodnote približne 15 €, pričom ďalšie tri sú ešte stále vo vývoji.
Zdroj: Consumerist.com, foto na titulke - EA, v článku - Consumerist.com, EA
passco
passco
Archon
insomniac
passco
Frosty
insomniac
Frosty
snap