Informáciu potvrdil samotný Microsoft a chystá pre vývojárov nástroj umožňujúci vyťažiť grafiku o niečo viac.
Nikto pravdepodobne nedával za vinu senzoru Kinect odoberanie grafického výkonu z výpočtového výkonu grafiky. Microsoft však uviedol, že pre Kinect je rezervovaných takmer 10% výkonu a teda celková šírka pásma GPU nie je pre hry dostupná. Zmena ktorú Microsoft chystá umožní využitie rezervovaných prostriedkov vtedy, keď nebude Kinect aktívny.
Spoločnosť už pracuje na novom vývojárskom kite pre tvorcov hier, tak aby v hrách mohli využiť rezervu GPU. Nový SDK (Software Development Kit) bude dostupný už tento mesiac a umožní prístup do doteraz rezervovanej časti GPU. SDK bude mať pridané nové možnosti, ktoré dovolia vývojárom väčšiu variabilitu pri tvorbe hier.
V konečnom zúčtovaní to znamená, že Xbox One bude mať o niečo viac grafického výkonu ako doteraz. Majitelia konzoly sa teda v nových hrách môžu tešiť na mierne zvýšený grafický výkon.
Zdroj: techspot.com
kubikplay456
Toman