Google odštartoval program „Glass at Work“, ktorým sa chce zamerať najmä na podniky a ich zamestnancov.
V hre sú viaceré spoločnosti, pričom Google uviedol zatiaľ iba päť partnerov. Patria medzi nich napríklad softvéroví vývojári z oblasti medicíny, sprostredkovatelia zájazdov a špecialisti na integráciu prenosovej techniky do rôznych pracovných oblastí.
Partnerstvá poskytujú dôkaz o tom, v akých oblastiach si Google predstavuje použitie svojich inteligentných okuliarov. Napríklad softvérová firma Augmedix by chcela vďaka okuliarom podporiť lekárov tým, že budú mať prístup do elektronických databáz. Guidigo využíva kameru v okuliaroch na rozpoznávanie umeleckých diel v múzeách. Ďalšími partnermi sú spoločnosti ako CrowdOptic či APX Labs.
Pred viac ako rokom poskytol Google svoje okuliare na testovanie. Medzičasom sa okruh užívateľov rozšíril a v súčasnosti je v obehu niekoľko tisíc zariadení. Termín spustenia oficiálneho predaja však doposiaľ nie je známy.
Zdroj: Heise.de
Add new comment