Dobre informovaný zdroj pre TechCrunch upozornil na to, že Facebook Messenger dostane reklamy – ešte tento rok.
Dokument, ktorý sa podarilo získať webu TechCrunch, popisuje ako má technológia fungovať. V skratke, nebudú to, aspoň zatiaľ, vyskakujúce pop-up okná ale reklamy vložené do správ, resp. reklamy budú posielané pomocou správ. Aby sme boli presnejší, reklama bude vložená do existujúcej konverzácie. Novinkou má byť aj skrátený „biznis“ link, pomocou, ktorého budú spoločnosti okamžite otvárať vlákno s ponukami produktov (mimo iného). Jednoduchšie si predstavte telemarketing mierený na používateľov Facebook Messenger priamo cez chat. Okrem toho je link určený na podporu či komunikáciu spoločnosti so zákazníkom. O aký typ reklamy pôjde nie je zatiaľ jasné, no web techspot predpokladá, že pôjde o prezentáciu produktov či výpredaje. Za odkazmi by sa mohli skrývať aj videá či „gif-ká“.
Zdá sa, že cielené reklamy ale nebudú fungovať „samé od seba“. Pre „reklamný newsletter“ budete musieť zrejme aspoň raz využiť nový biznis link. Facebook sa následne naučí, ktoré produkty od ktorých firiem vás zaujímajú. Facebook Messenger sa tak stane nástrojom marketingu B2C. Odhlásenie sa od prijímania reklám nemá byť vôbec jednoduché. Múdrejší budeme už počas apríla.
Zdroj: v texte
heisenberg
viperman