SK

Unreal Engine 3 VS súčasné grafiky

Krátko po uvedení dema Unreal Tournament 3, bežiaceho na novom Unreal Engine 3 (na ňom beží aj napr. Bioshock) prevetral server anandtech.com v tomto deme pár grafík z každého segmentuTestovalo sa na nasledujúcej zostave:






Ako základ pre testovanie bolo fly-by (prelet) demo v náročnej CTF mape Suspense. Testovalo sa v rozlíšeniach 800x600 až 2560x1600. Tu sú výsledky:






V rozumnom rozlíšení si zahráte aj na staršom železe. Na súčasnom high-ende sa hra bez problémov hýbe aj na 2560x1600. Radeon HD2900 v rozlíšení 1280x1024 poráža GeForce 8800Ultra, aj keď rozdielom len 4fps, ale v najvyššom rozlíšení za ňou zaostáva o 22% a zaraďuje sa tak medzi 8800GTS a GTX. Na hranici hrateľnosti je aj X1950XTX, avšak jeho priamy konkurent z minulosti, GeForce 7900GTX, sa prepadá na hranicu 16,6FPS (hovorím stále o najvyššom rozlíšení) - čo je zaujímavé, nakoľko hneď po spustení sa hra chváli logom nVidia - The way Its Meant To Be Played.

Engine hry je flexibilný, minimálna konfigurácia je jedno-jadrový 2.0GHz CPU, 512MB RAM, Radeon 9600/GeForce 6200, avšak na pohľad to nebude "to pravé orechové".



Zdroj: anandtech.com
Komentáre (2)
mirke
"Radeon HD2900 v rozlíšení 1024x768 poráža GeForce 8800Ultra" Nema to byt nahodov v rozliseni 1280x1024 ? Podla grafu mi to vychadza skor tak.
nManJofo
Jasne, preklep, opravim to
Add new comment
TOPlist