Chystaná hra Cyberpunk 2077 bude podporovať RayTracing, pričom dobrý výkon v hre zabezpečí technológia DLSS 2.0.
Najočakavánejší titul tohto roka by mal vyjsť 19.11.2020, pričom hneď z úvodu má hra integrované viaceré funkcie z NVIDIA RTX grafík. Okrem prítomného RayTracingu je tu dostupný DLSS, čo je špeciálny systém na renderovanie scén v nízkom rozlíšenie a vďaka strojovému učenie ich preklad do vysokého rozlíšenia s malými vplyvmi na kvalitu scény.
Hra bude obsahovať RayTracing Ambient Occlusion, ktorý zabezpečí reálne tiene či odrazy povrchov, predmetov atd. Viac informácií je dostupných priamo na webe NVIDIA.
Web wccftech už prišiel so zistením, že testovacie buildy hry bežia v 1080p rozlíšení s aktívnym DLSS 2.0, avšak hra bola poháňaná veľmi výkonnou grafickou kartou RTX2080 Ti. Všetky efekty pritom ešte dostupné neboli a hra mala problémy a prepadla sa aj k 30 FPS. Vo všeobecnosti ale hra beží na 60 FPS. Momentálne sa zdá, že súčasné grafické karty budú mať aj pri aktívnom DLSS len veľké problémy renderovať hru do 4K rozlíšenia s aktívnym Raytracingom.
Zdroj: v texte
Add new comment