SK

AMD prestane sponzorovať Ferrari

„Je koniec, keď vyprší kontrakt.“ Henry Richard vice prezident AMD a šéf oddelenia predaja a marketingu sa takto vyjadril o sponzorstve k Ferrari.

Miluje rýchle autá, a označil míňanie na sponzorstvo Ferrari a NASCAR za dôstojné napriek tomu, že od septembra 2007 sa AMD snaží dostať sa z niekoľko miliónového dlhu.



AMD už zrušilo Ferrari Formula 1 sponzorskú zmluvu a čaká, pokiaľ kontrakt skončí. Avšak manažéri z F1 sú šikovný, a peniaze od AMD nepustia len tak jednoducho. Raz, keď kontrakt skončí, AMD ho už však neobnoví.

AMD minulo niečo medzi 10 a 20 miliónmi dolárov za zobrazenie svojho loga na ramene Michaela Schumachera, a na bočnej strane prezentovanej helmy. Je to ohromné množstvo peňazí a zdá sa, akoby AMD vôbec nemalo žiadne finančné problémy. 

Iróniou je, že mnohí ľudia z marketingu by povedali, že ide o dobrú investíciu. Skutočne treba investovať toľkú čiastku do reklamy keď sa celá loď potápa ?

Zdroj: fudzilla.com

Komentáre (10)
crux2005
podľa mňa to bola veľmi dobrá investícia, poznám ľudí čo sa kvôli tomu rozhodli pre AMD ... (obdobie keď ešte jazdil Schumacher)
---Diablo---
Tak ak natom ryzovali viac nez vlozili tak jasne ze sa to oplatilo:D ale zda sa mi to privela....
bongo-man
aka ironia pomale AMD procaky nestihaju za rychlymi ferrari. Radsej mohli tych 20 melonov investvat do vyvoja
MBG
Áno, reklama skutočné dobrá, myslel som to však tak, či sa tých spomínaných 10-20 miliónov dolárov na reklamu nedalo použiť inak...myslím na inú formu reklamy, nie jeden večer na jednom človeku...za tie prachy sa dá vybudovať x bilboardov, tv reklamy, banerov a podobne...ale na to sú iný špecialisti, a zrejme anlýza trhu ukázala, že to takto bude dobré...
lacikaboss
ja som si take pinditko ani nevsimol :D fakt draha nalepka...
Wild
podla mna to je velmi efektna reklama v F1 a NASCAR. Neviem aka lepsia reklama by sa uz dala, ked AMD malo reklamu na monopostoch, ktore su naj HighTECH doby v ktorej jazdia...
snap
urcite by malo velky efekt spojenie reklamy na Ferari F1 a reklamy v telke lenze to by bolo asi o polku drahsie zalezi na rozsahu a pokriti reklamov... ale podla mna by to malo vysoky efekt... keby bola reklama v TV dobre spracovana...
lex_icon
:D. ..no jak tak pozeram na AMD..tak to je ono co by potrebovalo nalepky FERRARI na kazdy reklamny spot aby sa este nejako udrzalo:D
Dominic
Skutocnost je taka ze reklamna plocha vyhradena pre AMD na monopostoch Ferrari bola resp. este stale je natolko mala ze ju nie je v slede strihou a kratkosti zaberou dobre vidiet. vsimne si ju iba ten kto vie co je AMD. Kdezto Intel ma plochu reklamy na BMW monopostoch väcsiu je vyssia pravdepodobnost ze si ju vsimne aj bezny clovek a potom ked zisti ze INTEL su procaky chce tak do svojho OEM. Druha vec je fakt ze na ferrari ma reklamu aj ACER a to uz tiez nejaky ten rok co teda nie je velka zaruka kvality(aspon minule roky nebola, teraz sa vraj snazia- neviem, uz nepoznam). Takze tah to bol dobry len nedotiahnuty.
dexter
myslím že toto je len ukážka toho kam AMD smeruje :o/ vzdať sa reklami na FERRARI, ehm... 20mil je v podstate smiešna suma
Add new comment
TOPlist