Ako píše CNET News, na októbrovej konferencii Adobe Max conference sa bude preberať práve 3D API (application programming interface) použité v budúcej verzii Flash Player.
Už samotné ohlásenie podpory 3D grafiky znie zaujímavo, trocha oleja do ohňa pridáva aj Thibault Imbert na svojom blog-u:
"If you are into 3d development for games, augmented reality or just interactive stuff like websites, you just can´t miss the session entitled Flash Player 3D future sheduled for Max 2010"
"What kind of API ? True textured z-buffered triangles ? GPU acceleration ? Even better ? What I can say is forget what you have seen before, it is going to be big."
Okrem iného sa spomína aj GPU akcelerácia, ktorá bude pre 3D nutnosťou, hlavne u zariadení typu smaftfón, s obmedzenými procesorovými prostriedkami. Adobe má ale už nejakú tú skúsenosť s grafickými čipmi za sebou, Fash Player 10.1 pridal akceleráciu HD videa cez GPU.
"If you are into 3d development for games, augmented reality or just interactive stuff like websites, you just can´t miss the session entitled Flash Player 3D future sheduled for Max 2010"
"What kind of API ? True textured z-buffered triangles ? GPU acceleration ? Even better ? What I can say is forget what you have seen before, it is going to be big."
Okrem iného sa spomína aj GPU akcelerácia, ktorá bude pre 3D nutnosťou, hlavne u zariadení typu smaftfón, s obmedzenými procesorovými prostriedkami. Adobe má ale už nejakú tú skúsenosť s grafickými čipmi za sebou, Fash Player 10.1 pridal akceleráciu HD videa cez GPU.
3D pre web samozrejme nevyvíja iba Adobe. Napríklad Google už dávnejšie ukázal Quake II bežiaci v internetovom prehliadači za pomoci technológie WebGL.
window