EN

4ka vylepšuje portál Moja zóna, zákazníci môžu uhradiť TO. cez platobnú kartu

 
Od dnešného dňa sa portál Moja zóna rozvíja o nové interaktívne funkcionality, ktoré výrazným spôsobom uľahčia zákazníkom operátora využívanie služieb a produktov 4ky.

V polovici septembra sa stal portál Moja zóna súčasťou webu 4ky, a zákazníci tak majú lepší prehľad o svojich aktivovaných produktoch alebo spotrebe. Samoobslužný portál Moja zóna donedávna slúžil len na dobíjanie kreditu pomocou platobnej karty, alebo na zobrazenie spotreby s predplatenou službou Moja 4ka. Najnovšie sa však operátor rozhodol rozšíriť funkčnosť Mojej zóny o štyri ďalšie vylepšenia.
 
Prvou novinkou je príležitosť aktivovať si úhrady niektorého produktu z radu TO. cez platobnú kartu. Stačí, ak sa zákazník prihlási na portál Moja zóna a v sekcii „Aktivácia úhrady“ si nastaví:
  • pravidlo automatickej úhrady za jeden zo zvolených produktov TO., ktoré už má aktivované
  • zadá si svoje telefónne číslo, ktoré bude overené SMS kódom
  • nakoniec zadá platobnú kartu, ktorú si už na portáli Moja zóna zákazník uložil
„Zákazník sa už nemusí starať o to, ako vybraný produkt TO. zaplatí alebo kde si dobije kredit. Stačí, ak má dostatok finančných prostriedkov na platobnej karte, resp. bankovom účte a zvolený produkt TO. sa mu obnoví a uhradí priamo z platobnej karty. Čiže už nie je nutné si vopred dobíjať veľa kreditu. V prípade, ak v čase obnovy TO. nemá zákazník dostatočný objem finančných prostriedkov na platobnej karte alebo systém narazí na mesačný limit, ktorý má zákazník nastavený, cenu za zvolené TO. mu strhneme z kreditu. Ak nemá kredit na SIM karte, je potrebné si ho dobiť.“ uviedol riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWAN Mobile, a.s., Peter Helexa.
 
Druhou novinkou je možnosť predautorizácie platobnej karty bez toho, aby prebehlo prvé dobitie. Karta sa uloží do systému bez toho, aby si zákazník musel navyšovať kredit. Naďalej ale platí možnosť, že zákazník si môže rovno nastaviť pravidelné alebo automatické dobitie a aktiváciu úhrady TO. z platobnej karty. 
 
Tretím vylepšením je možnosť párovania telefónnych čísel k svojmu účtu na portáli Moja zóna. Na tento úkon musí zákazník využiť sekciu „Správa čísel“. Jeden zákazník tak môže pod svojim portálovým účtom spravovať viac telefónnych čísel. Rovnako sa zjednoduší proces overovania spotreby alebo iných úkonov, keďže už nebude nutné používať SMS kód.
 
Poslednou novinkou je prehľad dobíjacích pravidiel na konkrétnom čísle. Vďaka tejto funkcionalite bude zákazník detailne informovaný, či má aktivované automatické alebo pravidelné dobíjanie kreditu a aktivovanú úhradu produktov TO. cez platobnú kartu.
 
Zdroj: 4ka
 
Komentáre (1)
naj ketums
Som podporovatelom 4ka a vela cisiel a aj ludi som presvedcil,ale su to klamary nech robim co robim aj sa stazujem neda sa uhradit a ani nakupovat ich produkty
Pridať nový komentár
TOPlist