Čoraz viac ľudí využíva blokovače reklám, keďže tie číhajú doslova na každom jednom rohu internetu.
Blokovanie reklám je čoraz viac obľúbenejšie medzi používateľmi. Minulý rok služieb ad-blockerov využívalo až 11 percent všetkých používateľov internetu na svete, aby odstránili nežiadúce digitálne reklamy zo svojich obľúbených web stránok. Inými číslami povedané, celosvetovo približne 600 miliónov zariadení má nainštalované blokovače reklám na svojich smartfónoch, tabletoch, notebookoch alebo stolových počítačoch.
Za rok 2016 vzrástlo používanie ad-blockerov o 30% oproti predošlému kalendárnemu roku. Zo vzniknutej situácie určite nemajú radosť prevádzkovatelia web stránok, ktorí prichádzajú o veľké peniaze za reklamu.
Ak by sme sa detailnejšie pozreli na využívanie ad-blockerov na jednotlivých zariadeniach, zistíme že viac ako 90% blokovačov na mobilných zariadeniach využívajú obyvatelia Ázie a tichomorských oblastí. Na počítačoch ich využívajú najmä Európania a obyvatelia USA.
Zdroj: thenextweb, nytimes
Robo7
Mikerosoft
myscho
heisenberg
Toman
Hrochy
xwing
heisenberg
passco