Spoločnosť Epic Games predstavila MetaHuman Creator, jeho novú aplikáciu bežiacu v prehliadači pre vývojárov a tvorcov 3D obsahu v reálnom čase, ktorým je možné vytvoriť realistických ľudí do hier alebo filmov.
Podľa spoločnosti Epic Games by program MetaHuman Creator mal skrátiť čas potrebný na vybudovanie kvalitného digitálneho človeka z týždňov alebo mesiacov na menej ako hodinu, čo v prípade, že program bude fungovať správne, môžem z vlastnej skúsenosti potvrdiť. MetaHuman Creator beží v cloude prostredníctvom technológie Unreal Engine Pixel Streaming od spoločnosti Epic Games.
MetaHuman Creator poskytuje používateľom nové pracovné postupy pre vytváranie postáv a následné tvarovanie a vytváranie postáv podľa potrieb a predstáv. Používatelia si môžu zvoliť začiatočný stav svojej postavy výberom z niekoľkých predpripravených modelov v databáze. Účesy je možné aplikovať pomocou prameňového vlasového systému Unreal Enginu alebo výberom z takzvaných „hair cards“.
Aplikácia obsahuje aj ukážkové oblečenie spolu s osemnástimi rôzne-proporcionálnymi typmi postavy. Po dokončení úprav na modeli človeka si ho je možné stiahnuť prostredníctvom aplikácie Quixel Bridge. Výsledný model človeka obsahuje aj „rig“ a je tak pripravený na animáciu alebo snímanie pohybu v Unreal Engine. Okrem toho používatelia získajú aj zdrojový model vo formáte pre program Autodesk Maya.
Spoločnosť Epic Games spolu s predstavením tohto nástroja vydáva pomocou neho vytvorené dve hotové ukážkové postavy, ktoré sú k dispozícii používateľom Unreal Enginu verzie 4.26.1 (alebo novšej) prostredníctvom obchodu Unreal Engine Marketplace na preskúmanie, úpravu a použitie v projektoch. MetaHuman Creator bude k dispozícii ako súčasť programu prednostného prístupu v priebehu niekoľkých nasledujúcich mesiacov.
Zdroje: Epic Newsroom, Unreal Engine
Pridať nový komentár