Sociálna sieť Facebook v poslednom čase dramaticky rozbehla svoje kampane na reklamu a zber dát, čo tvorí jadro príjmového modelu spoločnosti. Po posledných vyjadreniach je jasné, že sa používatelia musia pripraviť na vyšší počet reklám na sociálnej sieti.
Najnovšia aktivita Facebooku v oblasti marketingu naberá na obrátkach. V snahe vynútiť si šírenie marketingu a reklamy medzi všetkých svojich používateľov, Facebook oznámil, že pristupuje k zmene digitálneho podpisu reklám na svojej stránke. Výsledkom tohto kroku bude distribuovanie reklám medzi všetkých aktívnych používateľov sociálnej siete, a to bez ohľadu na to, či majú vo svojom prehliadači nainštalovaný blokovač reklám, alebo nie.
Facebook odôvodnil tento krok tým, že začal ponúkať viac výkonných nástrojov, ktoré umožňujú používateľom kontrolovať obsah reklám, ktoré sa im zobrazujú. Predstavitelia sociálnej siete taktiež dúfajú, že táto zmena výrazne sťaží prácu vývojárom ad-blockerov, pre ktorých by malo byť vytvorenie nástrojov na obídenie nových mechanizmov finančne aj časovo veľmi náročné.
Zdroj: neowin
Ján Kisty
Adblocker
Anti R
passco
Robo7