EN

Telekom zdražuje skoro všetky služby aj pre existujúcich zákazníkov

Telekom upravuje ceny pevných služieb pre existujúcich i nových zákazníkov s 24-mesačnou viazanosťou smerom nahor. K úprave cien dôjde od 1. augusta 2018.

Nemenia sa len ceny mobilných služieb. Text uvádzame v nezmennej podobe.

Hlavné dôvody: inflácia i rastúce náklady

Telekom pristúpi ku zmene cien pevných služieb z viacerých dôvodov. Prvým je inflácia na Slovensku za posledné roky, ďalšími sú rastúce náklady i vývoj situácie na niektorých trhoch ako napríklad TV poplatky za viaceré stanice.

Zvýšenia cien pevných služieb a najmä TV balíčkov boli na slovenskom trhu realizované väčšinou už v minulom roku, no Telekom pristupuje k zmenám neskôr, aj vzhľadom na ďalší očakávaný rast nákladov v budúcnosti.

Potreba zvyšovania cien pevných služieb je viditeľná v posledných dvoch rokoch v mnohých európskych krajinách. Operátori zvýšili ceny v Belgicku, Holandsku, Nemecku, Španielsku, Grécku, aj vo Veľkej Británii.

Úprava cien podľa počtu služieb

Zmena sa týka iba hlavného mesačného poplatku, nie za prenájom koncových zariadení či doplnkových služieb ako Magio Archív či TV balíčkov.

Dotkne sa zákazníkov s 24-mesačnou viazanosťou. Zmena sa neaplikuje tým, čo využívajú služby s 12-mesačnou viazanosťou alebo za plné ceny bez viazanosti.

Zmena cien bude realizovaná podľa počtu služieb v balíku. Pokiaľ má zákazník iba jednu službu, cena sa zvýši o 0,90 € mesačne.

Ak má zákazník dve alebo tri služby, zvýši sa cena každej o 0,60 € mesačne. Cena balíka dvoch služieb sa zvýši o 1,20 € mesačne, balík troch služieb o 1,80 € mesačne.

Telekom bude o zmene cien priamo informovať aj svojich zákazníkov listami, e-mailom či SMS správami a keďže ide o podstatnú zmenu zmluvných podmienok, budú môcť zákazníci od svojej zmluvy odstúpiť do 31.7.2018, resp. do jedného mesiaca od oznámenia tejto zmeny.

Množstvo noviniek v pevnej sieti za 5 rokov

Od uvedenia Chytrej ponuky na jar 2014 so súčasnými cenami realizoval Telekom množstvo investícií a postupne obohatil ponuky všetkých typov pevných služieb.

V rámci širokopásmového internetu Telekom výrazne zvýšil pokrytie optikou i VDSL technológiou a na jeseň 2016 bezplatne plošne zvyšoval rýchlosti pre zákazníkov.

Pri TV službách boli zvýšené počty poskytovaných kanálov a aj v HD kvalite. Telekom navyše priniesol množstvo exkluzívneho TV obsahu (DIGI Sport 1-5, uvedenie detskej Ťuki TV i čerstvej novinky Folklorika). TV zákazníci môžu neustále využívať bezplatne aj Magio Go, do ktorej sú pridávané HD kanály.

Pri hlasových službách boli po uvedení Chytrej ponuky do paušálov pridané neobmedzené volania do pevných sietí v SR i do mobilnej siete Telekom.

Zmena cien iba pre pevné služby Telekomu

Pripravovaná úprava cien sa bude týkať iba pevných služieb Telekomu, nemá dosah na portfólio mobilných služieb resp. ponuku služieb dcérskej spoločnosti DIGI Slovakia.

Zdroj: TS

Komentáre (45)
azgard
tak já Vám to hneď okomentujem! dosť čo platím 30€ za internet... ale viac ma vytáča tá neskutočná rýchlosť za takú cenu!!! mám až neuveriteľných 15Mb/s za takú cenu lebo bohužiaľ telekom nemieni investovať do inovácie vedenia. Čiže tí čo majú 300Mb/s platia rovnakú cenu za net ako ja s 15Mb/s je to normálne? To je ako keby si väčšina ľudí kúpila Porsche a bohužiaľ ku Vám sa dováža iba Fábia tak si musíte kúpiť tú ale dáme Vám ju výhodne za rovnakú cenu ako Porsche... to je krádež!
Laci
AZGard mozem len suhlasit, ja fungujem uz roky v telekome momentalna rychlost 7 mbs zastarale Dsl fakt je to hanba zvysovat ceny za toto....
asd
Ak stoja naklady na vyrobu tej fabie rovnako ako na vyrobu porsche preco nie. Ci akoze maju ti dat tu fabiu pod vyrobne naklady ?
nazor
ale preco ma telekom stale vysoke zisky i pred zdrazenim ... su akcionari tak nenazrani, ze chcu stale vyssie zisky???
roob
to je ako by si sa pytal, ze preco ked zasadi farmar 100kg zemiakov tak chce urodu 500kg?? je nenazraty a chce stale vyssie zisky?? Ono jaksi zmysel telekomu nieje v tom, aby si ty mal internet, ale aby oni mali zisky...
Anna
Prosím o vyjadrenie, prečo nie je uverejnený môj komentár z minulého týždňa.Bol písaný slušne,preto nevidím dôvod na neuverejnenie.Ďakujem.
John Human
Choď do Orange, tam to máš za 18 Euro
Vlado zahorsky
Pokial si neuvedomíme/te, že služby ako TV, rôzne archívy a ine blbosti v skutočnosti nepotrebujete, tak sa nič nezmení. Neobjednávajte a neplaťte nič, čo v skutočnosti ani nepotrebujete. Mna nikdy nenahovoria na nič, čo SKUTOČNE nepotrebujem.
front
rychlo prec vsetci a hned by sme mali ceny ,ako v inych statoch
parostroj
som na O2, platim asi 2E mesacne :-D
nono
o2 sracka, ja mam lycamobile som na roamingu a volam lacnejsie jak ty :D
ebraxi@gmail.com
máš to bez viazanosti, alebo ako...daj mi prosím vedieť...vďaka
Anonymný
O2 má síce nižšie tarify za internetové pripojenie, údajne je však jeho rýchlosť veľmi nezaručená, a teda variabilná. Tak neviem.
Duško
O2 má síce nižšie tarify za internetové pripojenie, údajne je však jeho rýchlosť v porovnaní s dodávkami od Telekomu nezaručená, a teda variabilná. Tak neviem.
juri
som v o2 a platim 20 euro mesacne mam neobmedzene hovory sms do vsetkych krajin eu
Marek
A odchadzam .. stacilo !
rika
Veľmi pekné od telekomu! Minulý mesiac ma pán z telekomu po telefone nahovoril na ich služby magio a internet s tým,že cena sa mi 2 roky nezmení. Pretože tento chlapík bol priamo z centra telekomu a nie nejaký z pobočky vedel, že ma klame a k zvýšeniu ceny príde o mesiac. Mal mi po kurierovi poslať aj zmluvu na podpis ale zatiaľ neprišla, asi ju ešte stále vyrábajú. Zato list o zvýšení cien služieb mi poslali poštou aj na mail. STE SKUTOČNE DOBRÍ ALE V KLAMANÍ ZÁKAZNÍKOV ! .
Peter
Zmluva platí od podpisu. Do dvoch týždňov môžeš všetko zrušiť, ak vrátiš zariadenie, tiež som to tak spravil s ich "výhodnou" službou.
roob
1. pan na telefone nebol od telekomu a uz vobec nie z pobocky, na to maju externe firmy. 2. zapamataj si, ze ak ti niekto nevyziadane hocico ponuka, tak to nechces! 3. zmluvu mozes vypovedat, ak sa ti nepaci zvysenie ceny bez sankcii, takze pokoj.
Anonymný
Mám podobnú skúsenosť. Ja som urobila zmluvu asi týždeń pred zdražovaním. Za roky skúsenosti som zistili aj pri pracovníkoch poisťovní, že ti všetko nepovedia, pretože by neurobili zmluvu.
Miro
odísť z telekomu aspon 90 % zákazníkov a ceny budú iné, lepšie pre zákazníkov m
zapeňázmi
čo im korunky došli skonči zmluva idem do o2
PaBi
Pýtam sa : Má Telekom počas viazanosti služby právo akokoľvek meniť podmienky zmluvy, okrem tých,ktoré sú v zmluve uvedené? Podľa mňa nie a vyzývam všetkých,ktorých sa to týka aby rázne doporučeným dopisom odmietli akékoľvek bezdôvodné zvyšovanie cien viazaných služieb!!! Treba trvať na dodržaní podmienok viazanosti služby!
roob
imho nema, precital som teraz celu zmluvu a nikde sa tam nepise o prave tcomu menit ceny. Kazdopadne v zmluvach su iba tvoje povinnosti ako klienta, vacsinou ich ako poskytovatela niesu - tie mozu mat vo vseobecnych podmienkach poskytovania sluzby - ak sa ti nepaci zvysovanie, mas moznost bez sankcii odstupit (co ale v zmluve napisane nieje)
Anonymný
myslíte,že Folklorika stačí na obhajobu?,iste budeme uvažovať o novom operátorovi,aj napriek tomu,že Telekomu,a predošlej slov.pošte sme boli verní po celé obdobie ich existencie na slov.trhu .S manželkou sme už dlhšie obdobie dôchodcovia,máme 24 mes.viazanosť na 3 služby,internet,a pevnú linku využívame doopravdy minimálne,žiaľ Telekom neberie na nič ohľad,čo sa im asi aj časom vypomstí,takže úvaha o ukončení bude asi opodstatnená.
Duško
Negatívnych ohlasov bude veľmi veľa a Telekom bude musieť zareagovať, inak sa to s ním potiahne dolu vodou.
Anonymný
sklamana som velmi, je to skutočne len klamanie a lanarenie ludi a este to ani neurobia ako slubia,tiež som sa dala nalakat na magio televiziu a este to ani nemam, ale oznamenie o zdraženi je uz tu,to sa poponahlali,je to velmi smutne
Anonymný
Som proti! Pred uzatvorením zmlúv, mali o tom informovať!
Nalim.core@gma…
Končím s akoukoľvek neférovosťou.
Rasťo
A čo mám povedať ja, keď nemám šancu na rýchlejší internet, ako 8Mb/s??? Lebo technika je tu tak zastaralá, že tých 15 neprejde ani na 2x......
jmpo
Telekom zvyšuje a Orange sa toho chytil a láka do svojho stáda. Aj mňa lákal ale nepochodil. Ich ceny a argumenty neuspeli. Cena cca rovnaká za tie isté služby, rozdiel 4 ecka, ale pozor! (to mi povedali neskor, najprv pekné medové namazali) keď chcete mať také TV stanice ako ste si zvykli mat v Telekome v balíku L, tak si treba priplatiť balíčky. A je vymaľované. A rýchlejší net na pozeranie webu a youtube videí .... no neviem.
miko
treba od odist a hotovo. aj tak zarabaju na nas nehorazne peniaze a nevazia si ani starych zakaznikov
trtko
Na výpalnícku firmu Skylink sa aj tak nechytajú...
Koxo
Už dávno som od nich odišiel, pretože boli drahí. Urobte to isté, ak sa vám nepáči. Je predsa inflácia poskytovateľov služieb.
Gabriel Valentin
Dal som si preniesť číslo z Orange do Telekomu. Ešte v marci 2018. Do dnešn3ho dňa mám stále Orange, ale platím už aj paušál Telekomu. Oni dajú zmluvu ešte pr ed prenesením čísla! Múdro to majú ošetrené. Jednoducho zlodeji!
aa
Tak uz viem preco mi volali minuly tyzden z marketingu od telekomu, nezdvihol som im :D
Karol
Prakticky tento stav "cenového šikanovania" od operátorov ohľadom hlavne Internetu, má za "ušami" aj EÚ. Koľko bolo kriku keď štát mal v úmysle realizovať projekt rýchleho internetu pre celý štát za jednotnú cenu. EÚ Slovensko napadla, aj cez podnikavých slovenských "lobistov", za porušenie tkz. hospodárskej súťaže. Teraz pomaly vidno kde tá "súťaž" vedie.
Hruška Orech
Po desiatich rokoch čo mi telekom poskytuje internet som im po skončení viazanosti zavolal a oznámil , že sú drahý a idem ku konkurencii ktorá je o 5 e mesačne lacnejšia ... Vypovedal som zmluvu a mesiac sa nič nedialo .. Po mesiaci mi sami zavolali a ponúkli cenu akú má konkurencia. Takže asi tak ..
trader
odchadzam z Telekomu
Jan
Len ďalšia z veľkého množstva zlodejín praktikovaných na prevažnej časti obyvateľov Slovenska,či už zo strany štátu,alebo súkromných spoločností.
Anonymný
Ako zakaznicka sa neustale divim, akym sposobm Telekom predvadza svoje komunikacne divy / zrazu Vam zazvoni neznamy pan /zivnostnik / pred dverami a ponuka sluzby. A az si sluzby zapojite, zistite, ze nikto o sebe navzajom vo firme nevie..Zmizne majster /mate iba vseobecne telefonicke cislo na Telekom. Potrebujete doriesit zly ucet na fakturaciu / zacnite sa modlit, aby Vas spravne prepojili..Email ziaden. A teraz / necakane zdrazenie / a opat neznamy pan pred dverami...Niekto je za dverami / nova kapitola...
tento
do mesiaca mate pravo zrusit zmluvu.
Majo
Pôjdem zrušiť zmluvu. Platiť za tie rozpady v spojení a tú "gigantickú" rýchlosť internetu, ktorú si platím a ešte mi aj povedia, že to nie je garantovaný rýchlosť. V skutočnosti priemerne nedosahujem ani polovicu tejto rýchlosti, a skutočná rýchlosti je porovnateľná s nižším paušálom. Podávam aj trestné oznámenie za zavádzanie.
Anna
Neuvedomuje si Telekom,že práve pevné siete ich živili.Ja osobne cca 45 rokov.!!!! Žiaľ úplne opačná filozofia.Ake sú to zákony, ktoré dovoľujú počas zazmluvnenej doby robiť takéto zmeny i u starých zmlúv.Zalostne!!!!!!!
juri
som v o2 uz velmi dlho myslim si ze su momentalne najlepsi operator ja platim 20 euro mesacne mam neobmedzene hovori a sms do vsetkych krajin eu aj ked volam inej krajny do sk stale je to za 20 eur mesacne
Pridať nový komentár
TOPlist