EN

Top of Internet Rulezz 2015

Konferencia venovaná online marketingu, ktorú každoročne organizuje Peter Šebo, zakladateľ PS: Digital sa tento rok niesla v motte: „End of the web as we know it“

Internet ako všetko ostatné prechádza vývojom a postupne mení svoju tvár. V stredu, 2.12 2015 v priestoroch hotela Gate One zažili účastníci explóziu správ a tí, ktorí ju prežili získali veľa inšpirácie. Čo nového sme si teda na konferencií Internet Rulezz 2015 dozvedeli?

Už v prvých chvíľach pri registrácií mali účastníci možnosť vidieť dôsledky internetovej explózie na vlasoch šarmantných hostesiek. Po chutných raňajkách a káve od Powerlogy sa účastníci začali pomaly usádzať do konferenčnej miestnosti. Tá bola tento rok úplne plná.

Prvý blok otváral CEO spoločnosti MEC, Rogier Croes. Nasledoval speaker Daniel Kremsa. V úvode na margo parkovania v okolí konania konferencie vtipne poznamenal: „Viete vytvoriť aplikáciu prostredníctvom ktorej nájdem voľné miesto na parkovanie?“ Jan Javornický, svojou prednáškou v závere doobedňajšieho bloku pobavil celú miestnosť. V úvode účastníkov pobavil svojimi nekonvenčnými otázkami, ktoré vyústili vo veľmi zaujímavé počúvanie o marketingu jedného z najväčších webových poskytovateľov videí pre dospelých.
 


Jednoduché, výstižné a elegantné. Aj taká môže byť reklama na videá pre 18+
 

Druhá časť konferencie bola venovaná téme šikovným nástrojom v rukách marketérov. Viliam Bendik, predstavil budúcnosť reklamy práve na softvére Enplug. Startup, ktorého CEO Nanxi Liu rečnila tento rok v Bratislave v rámci konferencie Mobile Rulezz, je zaujímavou platformou, ktorá spája hlavné sociálne siete do jednej obrazovky. Ľudia prostredníctvom určeného hashtag-u môžu spolu s ďalšími ľuďmi zdieľať svoje zážitky a fotografie napríklad cez Facebook, Twitter alebo Instagram. Enplug máte možnosť nájsť čoraz častejšie aj na Slovensku, napríklad aj na štadióne hokejového klubu HC Slovan. Výsledky interakcie ľudí sú skutočne ohromujúce! Ladislav Bóna, známy ako Shadex v úvode svojej prednášky zacvičil s účastníkmi vytvorením krátkeho videa cez program Bumerang od Instagramu. Viete, čo sa dá spraviť za 5 sekúnd? No predsa zaujať! Užívate Youtube totiž nečakaná na nič iné, kým bude môcť po 5 minútach vypnúť reklamu. A to je vašich 5 sekúnd na dokonalú reklamu. Pred obedom stihol prednášku samotný organizátor Peter Šebo a poučil nás o reklame na FB, možnostiach jej cielenia a najnovších aktualizáciách.
 


Odvážite sa túto reklamu preskočiť, alebo zachránite šteniatko zlatého retrievera?

Po chutnom obede sme pokračovali ďalej. Nasledovali zaujímavé prednášky o online reklame. Veľmi zaujímavou prednáškou bolo napríklad meranie display reklamy Marcela Vassa a konkrétne čísla od spoločnosti Hyundai, ktorá povolila zverejnenie týchto citlivých údajov. Štvrtý a teda záverečný blok bol venovaný inšpiráciám. Napríklad Martin Polakovič rozšíril povedomie poslucháčov o aplikácií Vine, ktorá umožňuje zdieľanie krátkych, väčšinou vtipných 6 – sekundových videí. Obľúbené sú predovšetkým v USA. Používate pri kampaniach sociálne siete ako Snapchat alebo Periscope? Že nie? Martina Votrubová si ich pri kampaniach nevie vynachváliť. Spolu s Matoušem Hutnikem predstavili príklady využitia týchto menších sociálnych sietí. Poslednou prednáškou konferencie bola reč Michala Pastiera, v ktorej poodhalil zákulisie z tvorby reklamnej kampane pre Kofolu.

Internet Rulezz 2015 bol tento rok hutný, a to nielen na obsah ale aj na rekordný počet registrovaných účastníkov. Web jednoznačne mení svoju podobu. Väčšinu času trávime skôr na mobiloch ako na počítačoch, čomu sa weby podľa Darwinovej teórie musia prispôsobiť. Lebo prežijú iba tí najsilnejší! Spoločenstvo sociálnej siete Facebook starne, lebo starneme aj my. Údajne nám stačí len 5 sekúnd na to, aby sme zaujali a nemáme sa báť menších sociálnych sietí. Každý účastník si určite okrem reklamných predmetov odniesol horu zaujímavých informácií. Ostáva ich len aplikovať vo svojich projektoch a tešiť sa na ďalší ročník čoraz populárnejšej konferencie.

Pridať nový komentár
TOPlist