Zvyčajne sa na našich stránkach nevenujeme takýmto témam, ale najnovší počin marketingu Toshiby stojí naozaj za to - v rámci propagácie novej LCD televízie nechali vyniesť kreslo do výšky 30km nad zemou."Armchair viewing redefined" - je mottom najnovšej reklamy spoločnosti Toshiba na LCD televízie rady REGZA SV s LED podsvietením a lokálnym stmievaním. V možno jednej z najinovatívnejších a najzaujímavejších reklám poslednej doby tvorcovia nechali pomocou héliového balóna vyniesť do výšky bez mála 30km nad zemským povrchom domáce kreslo. Prečo práve kreslo? Podľa Matt McDowell-a z Toshiby preto, lebo práve kreslo je centrom pre zážitky užívateľov, či už pri pozeraní TV alebo používaní notebookov. Ďalšia časť bude totiž pokračovať aj s notebookmi Satellite T Series.
Reklama zobrazuje cestu "obyčajného obývačkového kresla" na okraj vesmíru. Podľa obmedzenia organizácie FAA (Federal Aviation Administration) musela mať celá zostava váhu maximálne 1,8kg, aj preto bolo kreslo vyrobené z balzového dreva, v celkovej hodnote asi 2800€. Obraz z celej akcie zaznamenávali ultrakompaktné 1080i kamery Toshiba IK-HR1S. Výstup do výšky 98268 stôp (odmerané vďaka GPS senzorom) trval 83 minút, následný pád na zem 24 minút. Za zmienku stojí tiež fakt, že pri výške 16km nad zemou už teplota klesla na -90°C.
Dosť bolo faktov, pozrite si reklamu:
gammaray
Filip-ito
bhawk
matelkoxxl
matias90
emPORiO
pitko1993
n0vIc3
1adad1
thrax12