Lacný tablet naviazaný na digitálny obsah od Amazon-u má predpovedanú úspešnú budúcnosť.
Amazon Kidle Fire podľa analytickej spoločnosti IHS dosiahne už po pár týždňoch v predaji druhé miesto na svetovom trhu s tabletmi. Prekonať tak má oveľa dlhšie pôsobiacich konkurentov ako sú Samsung, Barnes & Noble či HTC. Jednotkou stále ostane Apple s viac ako 65% podielom.
Amazon zrejme našiel recept na úspech, ktorý ostatní výrobcovia okrem Apple nemajú. Jedným dôležitým prvkom je cena. Tú firma posadila dokonca nižšie ako sú výrobné náklady, tablet si "na seba zarobí" predajom digitálneho obsahu prostredníctvom on-line služieb, ktoré Amazon prevádzkuje (napríklad predaj kníh a podobne).
Do konca tohto roka sa predpokladá, že Kindle Fire sa dostane do rúk asi 3,9 miliónom zákazníkov, čo by predstavovalo 13,8% podiel. To je priepastný rozdiel voči tretiemu Samsungu s menej ako piatimi percentami.
mano8
shajek
bladejac
kmt
kilab
snap