Nezáujem o CryEngine robí veľké problémy a Crytek je pravdepodobne na hranici bankrotu.
Celý herný priemysel je ovládaný len niekoľkými hlavnými hráčmi na poli herných enginov. Unreal Engine, Source a napríklad FrostBite sú priamymi konkurentami CryEngine. Konkurencia nie je veľká a je dostatok priestoru na boj o zákazníka. CryEngine je porovnateľný a možno sa dá povedať, že aj vyniká nad Unreal Engine v niečom, lenže skutočnosť hovorí inou rečou. Vývojári hier používajú CryEngine veľmi málo, čo spôsobuje nemalé problémy Cryteku.
Malý záujem o engine nie je jediným problémom. Crytek pri vývoji hry Ryse pre Xbox One musel výrazne posilniť tým pre jeho dokončenie, čím si privodil finančné problémy a teraz sa skloňuje okolo spoločnosti slovo bankrot. Ryse sa vobec nepredávala tak ako sa čakalo. S informáciou prišiel nemecký časopis GameStar. Niektorí zamestnanci už dávajú výpovede a na scéne sa už objavilo niekoľko spoločností, ktoré čakajú už len na vyhlásenie bankrotu a aukciu majetku.
Pokiaľ sa v krátkej dobe nestane doslova zázrak a CryEngine nebude využívaný, môžme očakávať najhorší scenár. Pri konzolách od Microsoftu a Sony obe spoločnosti poskytujú vývojárom hier finančné stimuly pre tvorbu titulov, ktoré nie sú určené pre PC trh. Na trhu s PC hrami takáto situácia neexistuje. Tu by sa mohli realizovať zas nVidia a AMD. Investované peniaze by sa pravdepodobne premietli do predajov grafických kariet. No žiadne znaky podobného chovania z ich strany zaznamenané neboli.
Zdroj: dsogaming.com
m2fizy
wingo
Je to jedno
passco