Zverejňujeme TDP, počet texturovacích jednotiek na mainstream grafickej karte GeForce GTX 680 a pár nových informácií...
V predchádzajúcich novinkách sme zverejnili skoro všetky informácie, ktoré máme o mainstream karte GeForce GTX 680 a čipe GK104. Dva podstatné parametere ako sú TDP a počet texturovacích jednotiek (TMUs) sme ale ešte nezverejnili. Teraz to doženieme.
Jadro je vyrábané v 28nm procese u TSMC (Taiwan Semiconductor Manufacturing Company) a nVidia si dala záležať aby jeho spotreba bola relatívne nízka. Vyjadrené v čísle, v záťaži menšia ako 160W. 2GiB VRAM spolu s ďalšími drobnosťami by mali spotrebovať niečo menej ako 20W. TDP najvýkonnejšej karty s GK104 - GeForce GTX 680 by teda malo byť niekde v rozmedzí 180W - 190W.
Počet texturovacích jednotiek (TMUs) v plne aktivovanom GK104 je 128. Oproti GF104 na GeForce GTX 560 Ti alebo GF110 na GeForce GTX 580 to je 2x nárast. Pomer filtovacích a adresovacích jednotiek v TMU je 1:1, takže nič ako v prípade G80 nás nečaká.
V prípade dátumu vydania mainstream grafických kariet založených na GK104 máme nové informácie. Nakoľko to vyzerá s kapacitami pre pokrytie predstavenia dobre, môžeme nový dátum predstavenia očakávať v strede až koncom marca.
Napriek tomu, že ostáva do predstavenia relatívne málo času, nemá nVidia ešte hotové nové PR dokumenty pre GeForce GTX 680 alebo jadro Kepler. To znamená, že zverejnené slajdy s detailami GeForce GTX 680 nie sú pravé, avšak vytvoril ich niekto kto má informácie o budúcej mainstream grafickej karte od nVidie.
Zdroje: vlastné
flanker
Eddward
16cmfan
adoooo77
Rejbek
Pjetro_de
adoooo77
Pjetro_de
crux2005
Pjetro_de
spok
adoooo77
Pjetro_de
adoooo77