Štúdiá sa s touto myšlienkou pohrávali už roky. Tieto snahy sa podľa posledných správ blížia realite (za dostupnú cenu).
Okrem iného, šéf Warner Bros. Kevin Tsujihara sa spočiatku pohrával s myšlienkou ponúknuť prevádzkovateľom časť digitálnych ziskov za to, že budú digitálne kópie filmov ponúkať na požiadanie za 50 dolárov iba 17 dní po ich debute v kinách.
Niektoré štúdiá, ako napríklad Fox, cítili, že 50 dolárov je príliš veľa. Namiesto týchto plánov ale Warner Bros. a Fox teraz zvažujú, že sprístupnia nové filmy verejnosti o 30 až 45 dní po tom, ako sa objavia v kinách za sumu 30 dolárov za požičanie.
Predaje DVD neustále klesajú a štúdiá tak hľadajú nové spôsoby, ako generovať zisk. Táto nová taktika by podľa mnohých mala priniesť veľký príjem.
Okrem zárobkov sa ale štúdiá snažia aj o obmedzenie oneskorenia medzi oficiálnym vydaním filmov a ich vydaním na DVD, keďže to ušetrí peniaze spoločností na marketingu.
Tieto taktiky by sa mali hlavne a predovšetkým týkať amerického trhu, ale ak sa presadia a budú úspešné, tak by sa mohli aplikovať aj na trh európsky.
Zdroj: techspot
Pridať nový komentár