Konglomerát BBK Electronics vstupuje na európsky trh prostredníctvom značky VIVO.
VIVO oficiálne vstupuje na trhy šiestich európskych krajín: Taliansko, Francúzsko, Poľsko, Nemecko, Veľká Británia a Španielsko. Značka aktuálne funguje na tridsiatich trhoch vo svete a zároveň je číslom dva v predajnosti v domovskej Číne a Indii. Značke patrí 9%-ný podiel na svetovom trhu.
Značka si chce upevniť povedomie o sebe v partnerstve s EURO 2020 a EURO 2024. VIVO chce vstúpiť na dané trhy s modelmi X51 5G, ktorý je zaujímavý hlavne svojou zadnou stranou, ktorá obsahuje 48Mpix fotoaparát so štvorosou stabilizáciou obrazu. Zároveň chce upútať aj modelmi v strednej triedy Y70 a Y20, ale aj Y1, ktorý má byť low-endom so Snapdragonom 460.
Zdroj: GSMArena, Freebiessupply,
Pridať nový komentár