Japonská spoločnosť chce expandovať aj mimo svoju domovinu. Prvým produktom v Európe má byť odolný 4,3" smartfón s vysokým rozlíšením.
Panasonic síce poznáme veľmi dobre aj v našich končinách vďaka elektronike predávanej pod jeho značkou, mobilné telefóny a predovšetkým smartfóny však absentujú. To chce japonská firma na budúci rok zmeniť - plánuje expandovať do viacerých oblastí sveta a ako prvú si vybrala starý kontinent.
V marci budúceho roka by sa na európsky trh mal dostať prvý model inteligentného telefónu s veľkým, 4,3" OLED displejom, ktorý má disponovať rozlíšením 960x540 pixlov. Čím sa od ostatných odlíši bude odolnosť - výrobca zariadenie vybaví konštrukciou ktorá odolá prachu aj vode. Operačný systém potvrdený zatiaľ nie je, s najväčšou pravdepodobnosťou však bude nasadený Android od Google.
Ciele Panasonic-u sú celkom odvážne - iba v Európe chce v nadchádzajúcom fiškálnom roku (začínajúcom v marci) predať 1,5 milióna kusov smartfónov, do roku 2016 má cieľ zvýšiť predaje až na 9 miliónov kusov.
shajek
Michal Bajánek
martyn
falcon