EN

PC verzia Titanfall má až 35GB nekomprimovaného audia

Tvorcovia hry zvolili tento neštandartný krok len kvôli menej výkonným počítačom.

Ako sme už písali v sekcii o hrách a prvých dojmoch z hry, Titanfall nemá žiadnu prevratnú grafiku a sem tam sa objaví aj textúra v slabšom rozlíšení, zato však je hrateľný aj na niekoľkoročnej hernej mašine. Hrateľnosť podporuje nie len starší grafický engine ale aj nekomprimované audio. Odniesla si to ale celková veľkosť inštalácie.

Vedúci inžinier spoločnosti Respawn Richard Baker vysvetlil, že Titanfall pre PC bol spravený schválne s nekomprimovaným audiom, aby bol potencionálny záber hráčov čo najširší. Pri dvojjadrových procesoroch nie je jedno jadro zaťažené dekódovaním audia a hra má tak k dispozícii väčšie systémové prostriedky. Ak by tvorcovia ponechali komprimované audio, pre menej výkonné počítače by to predstavovalo problém.

Napríklad Xbox One tento problém nemá pretože má zabudovaný hardvérový audio dekodér. Pre počítače so štvorjadrovými CPU by komprimované audio problém taktiež nebol. PC hráči si tak musia nainštalovať 35GB zvukových súborov.

Zdroj: eurogamer.net

Komentáre (4)
wingo
Nepamätám si že by prehrávanie mp3 nejak významne spomaľovalo PC ani v dobách starých jednojadrových Pentií a Celeronov, aj staré Pentiá MMX boli vyťažená tak možno na 10%... v Respawn asi vymysleli nejaký nový vesmírny codec :)
snap
tak schvalne kolko mp3jek naraz dokaze tvoja masina pustit beztoho ze by sa kusla :)
M1ch4l
to je mi teda napad. Najlepsie samozrejme bude, ak si to bude tie zvuky dynamicky natahovat z disku podla potreby :D
passco
Ako zvýšiť predaj SSD? Odpoveď je titanfall .. Každopádne kvalitné audio bez straty je základ :P
Pridať nový komentár
TOPlist