Výtvarný riaditeľ Ubisoftu zavrhol tvorbu ženského charakteru z dôvodu finančnej náročnosti a výrazného predĺženia tvorby hry.
V pôvodnom pláne bol do pripravovanej hry Assassin's Creed Unity zaradený aj ženský charakter zabijaka. Lenže po zvážení všetkých pre a proti sa od tohto modelu upustilo. Podľa tvorcov a samotného výtvarného riaditeľa by stálo tím jeho vytvorenie priveľa úsilia.
Alex Amancio sa o tom zmienil v rozhovore pre herný server Polygon. V interview hovoril o dôvodoch prečo upustili od pôvodného plánu. V jednoduchosti ide o zdvojenie animácií, hlasov a všetkých ostatných vecí týkajúcich sa ženského charakteru. Tvorba hry by sa podľa neho výrazne natiahla.
V podstate si hráči môžu prispôsobiť svoje avatary a teda nebol ďalej dôvod nejak rozmýšľať či upustiť od pôvodného plánu či nie. Celé video interview je dostupné na stránke polygon.com
passco
fasfjapjfa
NahtME
OVERLORDsvk
M1ch4l
snap_
Muad'Dib
passco
snap_
Toman
ANDYMAN
pepo70