Obchodný reťazec sa snaží ísť s dobou a tak zadal svojim inžinierom ako využiť Google Glass v prospech spoločnosti.
Veľké spoločnosti majú už internetové obchody zlvádnuté a objednáte na nich čokoľvek s priamym doručením domov. Nositeľné technológie sú ďalšou výzvou pre tieto spoločnosti. Google Glass sa dostali do hľadáčika a záujmu spoločnosti Tesco. Ich predstavou je, že zákazník si bude môcť objednať tovar len pohľadom na čiarový kód a ako doplnok zistiť o ňom aj nutričné údaje.
Tovar potom stačí vo virtuálnom košíku zaplatiť a kuriér vám ho prinesie domov. Menšia nevýhoda pre Tesco z toho predsa len plynie, pretože zákazník pohybujúci sa po obchode často kúpi aj veci, ktoré vôbec nepotrebuje. "Tesco Glass" teda umožní nakúpiť len to čo ozaj potrebujete. Reálneho využitia tejto vymoženosti vo veľkom meradle sa pravdepodobne tak skoro nedočkáme.
Zdroj: engadget.com
Cappuccinoo
mano8
like