Čínsky predajca OnePlus predal od apríla 500.000 kusov svojho prvého smartfónu OnePlus One. Takéto informácie poskytol zakladateľ spoločnosti Carl Pei v rozhovore pre Forbes.
Cieľom OnePlus je predať do konca roka milión smartfónov. „Bude to ťažké, ale nie nemožné,“ tvrdí Pei.
Marketingový rozpočet bol len 300 dolárov. Peniaze boli použité na testovanie reklamy na Facebooku. „Medzičasom nám však práve naši používatelia umožnili rásť.“
„Vo väčšine prípadov sú predaje smartfónov prvý mesiac od uvedenia na trh obzvlášť vysoké, v druhom a treťom mesiaci začínajú stagnovať,“ hovorí Pei. „V prípade OnePlus predaje rastú stále.“
OnePlus One s CyanogenMod je dostupný od konca apríla a jeho ceny sa pohybujú na úrovni od 355,00 € do 469,99 €. Spoločnosť nedávno zrušila svoj pozvánkový systém a nahradila ho predobjednávkovým systémom, ktorý umožnil ľahší prístup k smartfónu.
K dispozícii je aj viacero druhov príslušenstva, ktoré dopĺňa vlajkovú loď. Nechýbajú slúchadlá, ochranné kryty či ochranné fólie. Popri dobrom marketingu a postupnom zverejňovaní detailov na sociálnych sieťach, zaujal smartfón aj svojou uvádzacou cenou.
Zdroj: ZDNet
scarinko