Najväčšia sociálna sieť Facebook zrejme chystá ďalšiu novinku. Má ňou byť reklama, ktorá sa automaticky spustí na stránke s prehľadom noviniek.
Facebook začal túto novinku testovať už skôr v tomto roku. Okrem videí, ktoré zdieľajú priatelia či iné stránky tak budeme možno už čoskoro obťažovaní reklamnými videami. „Obchodníci budú schopní použiť tento nový spôsob, aby povedali svoje príbehy väčšiemu množstvu ľudí na Facebooku v krátkom čase – s vysokou kvalitou obrazu, zvukom a pohybom. Tento prístup vylepší kvalitu reklám, ktoré vidíme v novinkách (News Feed)“, uviedol Facebook na svojom blogu.
Princíp, na ktorom nové reklamy budú fungovať je jednoduchý. Keď budete počas rolovania novinkami prechádzať reklamou, tá sa sama spustí bez zvuku. Ak budete chcieť vidieť celé video, stačí kliknúť na video a reklama sa zobrazí v režime celého okna, v ktorom budú už povolené aj zvuky. Po skončení reklamy sa vám zobrazia 2 súvisiace reklamy, ktoré si môžete pozrieť. Ak pri rolovaní nebudete automaticky spustenú reklamu chcieť vidieť celú, stačí pokračovať v rolovaní a reklama sa sama zastaví keď sa dostane mimo obrazovku.
Facebook bol vždy nekompromisný pokiaľ išlo o nasadzovanie zmien aj napriek nesúhlasu užívateľov. Táto zmena nebude výnimkou. Takže nám neostáva nič iné ako si len zvyknúť a prispôsobiť sa. Ostré nasadenie video reklám sa začne postupne od tohto týždňa. Zmena sa bude týkať ako Facebook-u na PC tak i na smartfónoch.
zdroj: hothardware, theverge
vulu
le1tho
passco
Mučo Mačo
passco