Približne o 10:30 hod. došlo k výpadku siete Telekomu. Výpadok sa týka celého územia Slovenska. Podľa informácií Telekomu sa má výpadok týkať iba hlasovej služby v mobilnej sieti. Mobilný internet ako aj pevné linky majú byť funkčné. Niektorý užívatelia sa, ale sťažujú aj na výpadok mobilných dát a nefunkčnosť pevnej linky.
Telekom ako dôvod výpadku uviedol: "Technický problém nastal na komponente, ktorý prepája hovory a registruje zákazníkov v sieti."
Výpadok stále pretrváva a o tom, kedy sa ho podarí úplne odstrániť Telekom neinformoval.
Aktualizácia (15:18): Telekom na svojom facebookovom profile informuje o postupnom nabiehaní ich služieb. Spätná registrácia služieb prebieha vo vlnách a nie plošne, preto žiadajú svojich zákazníkov o trpezlivosť.
Aktualizácia (18:46): Telekom pomocou facebooku informuje, že väčšina zákazníkov už je pripojená a môžu využívať hlasové služby. Obnovené sú aj správy SMS, Telekom ale upozorňuje, že v ich centre sa nazbieralo niekoľko miliónov správ preto doručenie niektorých správ môže trvať nejaký čas. V prípade, že ste už pripojený do siete Telekom a nefungujú vám dáta, doporučujú reštartovať telefón. Služba VoLTE je stále nedostupná.
Aktualizácia (21:30): Telekom oznámil opätovnú plnú funkčnosť siete. V prípade, že vám nejde 4G sieť, doporučuje ešte raz reštartovať telefón. Výkonný riaditeľ spoločnosti Telekom pre Slovensko Dušan Švalek sa znova ospravedlnil za výpadok siete a tým spôsobené komplikácie. Situáciu budú naďalej monitorovať a budú robiť všetko preto, aby sa neopakovala.
Zdroj: facebook, vlastné
Add new comment