Predal 421.2 miliónov akcií, každú po 38 dolárov.
Ide o najvyššiu verejnú ponuku (I.P.O. Initial Public Offering) spomedzi technologických firiem v histórii. V 2004 sa Google podarilo získať IPO vo výške "len" 1,9 miliardy dolárov.
K dnešnému dňu Facebook registruje 900 miliónov registrovaných užívateľov a na rok 2012 plánuje tržby vo výške 6,1 miliardy. Nárast počtu užívateľov aj tržieb spoločnosti sa najmä v dôsledku nasýtenia trhu v poslednom období výrazne spomaľuje.
IPO negatívne ovplyvnilo aj niekoľko správ týkajúcich sa Facebooku. General Motors sa napríklad rozhodla stiahnuť všetku reklamu z Facebooku s odôvodnením, že väčšina užívateľov nikdy na platenú reklamu nekliká. Plány Facebooku zamerané na rast hovoria predovšetkým o orientácii na reklamu v mobilnom segmente. Spoločnosť tiež testuje model, v ktorom si priamo jeho užívatelia platia za zvýraznenie svojich správ (postov).
Zdroj: bloomberg.com
passco