Patch 1.9 prinesie do hry Teseláciu, Parallax Occlusion Mapping, Contacts Shadows a mnoho ďalších featur. Okrem neho bude dostupný aj balík pre High-Res textúry, ktorý je nezávislý na použitom API.
Zdá sa, že Crytek už konečne ukončil práce na patchi, ktorý do hry prinesie mnoho vylepšení. Podľa zverejnených informácií zahrňuje DirectX11 Ultra Upgrade techniky ako Teselácia prostredia, Parallax Occlusion Mapping, Ambient Occlusion (SSAO) vo forme Screen Space Directional Occlusion (SSDO), Depth of Field alebo Motion blur.
Súčasťou upgradu bude aj lepšia optimalizácia, Contacts Shadows, SSR a High-Res textúry, pri ktorých nie je nutné disponovať DX11 kartou. Balík s kvalitnejšími textúrami vypustí Crytek samostatne a pre jeho využitie bude potrebná grafická karta s 1GiB Vram a 64bit operačný systém.
Oba balíky by mali byť dostupné spoločne s 1.9 patchom už v pondelok 27. júna.
Zdroj: mycrysis.com
BurnerTom
sareth
yesper
sareth
yesper
predatormx5