Pamätáte si ešte na starú dobrú vesmírnu "strielačku" Descent ? Tipujem, že hlavne staršie ročníky áno. Pozrime sa teda ako by mohla vyzerať dnes.
Dosť populárna "first-person shooter" sa dočkala viacerých pokračovaní. Prvé vydanie v roku 1995 nasledovali ďalšie pokračovania obľúbenej hry a posledné pokračovanie vyšlo v roku 2000, odvtedy sa po nej zľahla zem. Výrobca, firma Interplay viac nepokračovala a ukončila výrobu hry. Descent je hlavne známa variabilitou ovládania, pohybovať sa totižto môžte až v šiestich smeroch.
Prerobenie do Unreal Engine 3 má "na svedomí" Maximilian Schulz, ktorý hľadá u ľudí pomoc s výrobou máp, modelov, textúr a ďalšími vecami ohľadne hry. Ak máte záujem pomôcť napíšte mu a pridajte sa do tímu. Descent na Unreal Engine 3 by mala vyjsť za dva až tri mesiace. Zatiaľ vám prinášame video ako by mala hra vyzerať na UE3.
Podrobnejšie informácie nájdete na autorovej stránke http://descent.silverball-magic.com/.
Zdroj: techreport.com
Nameless
mano8