Facebook míňa veľké množstvo peňazí aby celebrity využívali službu Livestream. Celý projekt je zrejme veľkým neúspechom spoločnosti.
The Wall Street Journal sa podarilo získať dokumenty z Facebooku, ktoré poukazujú na to, že spoločnosť už minula viac než 50 miliónov dolárov na celebrity a rôznych partnerov, aby aktívne využívali službu Facebook live. Facebook sa snaží urobiť z celebrít ešte silnejšiu značku. Cieľom je mať čo najviac odberateľov – fanúšikov. Medzi osobami sú Kevin Hart (producent), Gordon Ramsay (šéfkuchár), Deepak Chopra (spisovateľ), quaterback NFL Russel Wilson. Pre nás väčšinou neznáme mená. Nechýbajú ale ani o niečo známejšie média ako Tastemade, Mashable, the Huffington Post či Vox Media. A ako veľká je výplatná páska? Napríklad BuzzFeed dostane za občasné vysielanie počas doby jedného roka $3,05 milióna, The New York Times $3,03 mil. či CNN $2,5 mil. Jednotlivci tak majú vyplácané mzdy o niečo menšie.
Podľa čoho si Facebook vyberá zákazníkov nie je úplne jasné, avšak viceprezident Facebooku pre média naznačil, že ich prvotným cieľom je získať spätnú väzbu ako služba ne/-funguje. Firmy sú vyberané podľa toho, ako často pracujú so živím videom.
Faktom ale je, že služba je skôr neúspechom a Facebook sa ju snaží týmto spôsobom prezentovať.
Zdroj: techspot
Pridať nový komentár