EN

Facebook Live Stream je neúspešný. Facebook za používanie služby musí platiť

Facebook míňa veľké množstvo peňazí aby celebrity využívali službu Livestream. Celý projekt je zrejme veľkým neúspechom spoločnosti.

The Wall Street Journal sa podarilo získať dokumenty z Facebooku, ktoré poukazujú na to, že spoločnosť už minula viac než 50 miliónov dolárov na celebrity a rôznych partnerov, aby aktívne využívali službu Facebook live. Facebook sa snaží urobiť z celebrít ešte silnejšiu značku. Cieľom je mať čo najviac odberateľov – fanúšikov. Medzi osobami sú Kevin Hart (producent), Gordon Ramsay (šéfkuchár), Deepak Chopra (spisovateľ), quaterback NFL Russel Wilson. Pre nás väčšinou neznáme mená. Nechýbajú ale ani o niečo známejšie média ako Tastemade, Mashable, the Huffington Post či Vox Media.  A ako veľká je výplatná páska? Napríklad BuzzFeed dostane za občasné vysielanie počas doby jedného roka $3,05 milióna, The New York Times $3,03 mil. či CNN $2,5 mil. Jednotlivci tak majú vyplácané mzdy o niečo menšie.

Podľa čoho si Facebook vyberá zákazníkov nie je úplne jasné, avšak viceprezident Facebooku pre média naznačil, že ich prvotným cieľom je získať spätnú väzbu ako služba ne/-funguje. Firmy sú vyberané podľa toho, ako často pracujú so živím videom.

Faktom ale je, že služba je skôr neúspechom a Facebook sa ju snaží týmto spôsobom prezentovať.

Zdroj: techspot

Pridať nový komentár
TOPlist