GeForce GT430 dostáva absolútne zbytočne veľkú pamäť, výrobca chce zaujať hráčov.
V poslednej dobe sme boli svedkami, že najnovšie počítačové hry pri nastavení maximálnych grafických detailov a vysokej úrovne vyhladzovania hrán (AntiAliasing) dokážu zúžitkovať aj 1GiB veľkú pamäť na grafickej karte. Najvýkonnejšie modely od AMD aj nVidie dostali samozrejme aj pár megabajtov navyše, ktoré mohli v špecifických situáciách pomôcť.
Výrobca Inno3D to však s veľkosťou pamäte trocha prehnal, keď jej na priemerne výkonnú GeForce GT430 osadil až štyri gigabajty. Čip s 96 stream procesormi samozrejme nikdy nedokáže efektívne využiť takúto veľkosť, oveľa skôr sa narazí na limit samotného výkonu jadra. Nehovoriac o úzkej 128-bit zbernici. Navyše je karta na produktovej stránke predstavovaná ako ideálna pre náročné moderné hry.
Akokoľvek je tento produkt zbytočný, určite priláka nejedného menej skúseného "gamera", ktorý podľahne úžasným číslav v špecifikácicáh novej PC zostavy od miestneho predajcu. Dúfame, že zbehlí čitatelia PC.sk sa nedajú nachytať...
Bamma_boy
LoPiO
bledos
passco
bull30
Ronie
Pali_P
like
1adad1
mano8
stefann
SKODA1100