Tvorcovia hry zvolili tento neštandartný krok len kvôli menej výkonným počítačom.
Ako sme už písali v sekcii o hrách a prvých dojmoch z hry, Titanfall nemá žiadnu prevratnú grafiku a sem tam sa objaví aj textúra v slabšom rozlíšení, zato však je hrateľný aj na niekoľkoročnej hernej mašine. Hrateľnosť podporuje nie len starší grafický engine ale aj nekomprimované audio. Odniesla si to ale celková veľkosť inštalácie.
Vedúci inžinier spoločnosti Respawn Richard Baker vysvetlil, že Titanfall pre PC bol spravený schválne s nekomprimovaným audiom, aby bol potencionálny záber hráčov čo najširší. Pri dvojjadrových procesoroch nie je jedno jadro zaťažené dekódovaním audia a hra má tak k dispozícii väčšie systémové prostriedky. Ak by tvorcovia ponechali komprimované audio, pre menej výkonné počítače by to predstavovalo problém.
Napríklad Xbox One tento problém nemá pretože má zabudovaný hardvérový audio dekodér. Pre počítače so štvorjadrovými CPU by komprimované audio problém taktiež nebol. PC hráči si tak musia nainštalovať 35GB zvukových súborov.
Zdroj: eurogamer.net
wingo
snap
M1ch4l
passco