nVidia vydala nové SDK PhysX 3.0 s mnohými vylepšeniami.
Spoločnosť nVidia vydala na práve prebiehajúcej výstave E3 novú verziu SDK (Software Developer Kit) fyzikálneho engine PhysX, vďaka ktorému je možné v hrách implementovať prídavné efekty simulujúce realistickejšie správanie objektov. PhysX 3.0 má od základov prepísaný kód a je postavený ako modulárny systém. Vo vývoji bola táto verzia už viac ako tri roky.
Hlavnou témou bude zrejme vylepšenie celkového výkonu. Často kritizovaný problém využívania iba jedného procesorového jadra má byť odstránený s novým Task Managerom, ktorý už bude vedieť pracovať s viacerými jadrami moderných procesorov. Zmeny umožnia taktiež väčšie levely (prostredia) v hre, zlepšila sa aj efektivita a práca s pamäťou.
PhysX 3.0 je dostupný pre všetky najznámejšie platformy - PC, Xbox 360, PlayStation 3, OSX, Linux a Android, samozrejme sa počíta aj s akceleráciou cez grafické čipy GeForce triedy 8000 a vyššie.
Pridať nový komentár