Hyundai patrí na Slovensku medzi najpredávanejšie autá a model i20 je tretím najpredávanejším modelom Hyundai.
Nová Hyundai i20 bude dostupný s dvoma motormi a troma prevodovkami. Na výber bude mať záujemca: 1,0 T-GDi dostupný s výkonom 73,5 kW (100 k) alebo 88 kW (120 k). Súčasť pohonu môže tvoriť 48-voltová mild hybridná technológia. Do motora s výkonom 73,5 kW sa montuje na požiadanie, v motore s výkonom 88 kW tvorí súčasť štandardnej výbavy. Tento 48-voltový systém prispieva k zníženiu spotreby a emisií CO2 o 3 – 4 %. Z pohľadu prevodoviek je 48-voltový systém dostupný so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou (7DCT) alebo s novovyvinutou 6-stupňovou prevodovkou Intelligent Manual Transmission (IMT). Ak vodič pustí plynový pedál, IMT odpája motor od prevodovky a aktivuje režim plachtenia, čím šetrí palivo.
Motor 1,0 T-GDi s výkonom 73,5 kW (100 k) bez 48-voltového mild hybridného systému možno kombinovať s prevodovkou 7DCT alebo s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou. Ako vstupná motorizácia slúži 1,2-litrový 4-valcový motor MPi. Poskytuje výkon 62 kW (84 k) a spája sa s manuálnou 5-stupňovou prevodovkou.
V porovnaní s predchodcom dostal úplne nový model i20 nové proporcie - Znížená strecha (- 24 mm), širšia karoséria (+ 30 mm) a väčšia dĺžka (+ 5 mm), pričom rázvor sa natiahol o 10 mm. Dizajn vozidla dopĺňajú aj úplne novo tvarované 17-palcové disky kolies z ľahkých zliatin.
A teraz sľúbené fotky interiéru:
Zdroj: Hyundai TS
Pridať nový komentár